goed en een snelle levering.

ruime keuze aan wielerkleding ,en het ziet leuk uit.

Vlotte levering

Kleding netjes verpakt en nog een klein cadeautje erbij.

Snelle en correcte levering!

Fijn dat de spullen er zo snel waren. Daarnaast een mooi assortiment en goede kwaliteit. Prima tevreden zo...

Prima kleding, mooi ontwerp, snelle en adequate levering.

Ik had al eerder kleding van Virages 21 besteld. Draagt lekker en is effectief. Dus geen enkele bedenking om voor nieuwe kleding ook weer dit merk te kiezen. Fietsvoordeel is de juiste verspreider ervan.

Goede afhandeling, veel keus in alle prijsklasses

Ik heb fietskleding gekocht. Dit doe ik al enkele jaren bij fietskledingvoordeel.nl. Veel keus in alle prijsklassen. Snelle levering.

perfect

alles volgens afspraak.

Prima levering en goede kwaliteit

Mooie site, veel keuze en perfect geïnformeerd

product past niet, maar goede hulp van klantenservice

De helmcap is niet geschikt voor mensen met een flinke bos haar. Ik had een mail gestuurd naar de klantenservice, met vragen, waar in eerste instantie niet op werd gereageerd. Het bleek dat de mail in de spambox terecht is gekomen. Na telefonisch contact, heel netjes geholpen. Alles is keurig opgelost en vragen zijn beantwoordt.

Snelle levering en je krijgt wat je besteld

2 x product niet op voorraad

2 x besteld en 2 x na een paar dagen een mail gekregen dat er producten in de backorder zijn geplaatst. Het artikel wat op voorraad was kon wel worden opgestuurd worden. Daar voor gekozen, een daarna werd de backorder opgestuurd. Het lijkt erop dat deze zaak een tussen station is die zijn producten ergens anders koopt. Voor de rest wel een goede service met communicatie via de mail. Alleen het vandaag besteld morgen binnen gingen ze bij mij niet redden tot 2 keer toe.

Levering duurde erg lang, retousturen duur

Ik heb heel lang zitten wachten op mijn shirys, die binnen 2 dagen geleverd zouden worden...heb uiteindelijk maar weer gemaild, bleek 1 vd shirys er niet te zijn waren ze vergeten te mailen.Uiteindelijk de overige 2 ontvangen, 1 kon retour, maar moest eerst ruim6 euro overmaken om dit te kunnen doen...eens maar nooit meer, niet echt "voordelig"

Heerlijk comfortabel hemd doet wat er word verwacht.

het hemd past zo goed dat je niet merkt dat je het aanhebt en absorbeerd erg goed.

Goed geprijsd snel bezorgd!

De kleding was grote verpakt en kwam binnen de gewenste tijd aan.

Goed en snel

Positieve ervaring. Met afrekenen was iets misgegaan door mij. Werd snel opgelost

Zeer snelle levering

Goede omschrijving en eerlijke prijzen

Fijne en snelle service!

Top klantenservice via website met goede adviezen en snelle levering

Hartstikke goede service

prima spullen en vlotte levering

Super snelle levering

Super geregeld en toegezonden top

precies naar wens geleverd.

zie hiervoor

Toen pakje niet kwam gelijk nieuwe gehad

Vlotte en correcte levering

Zie mijn omschrijving... een vlotte en correcte afwerking van mijn bestelling (zoals ik gewend ben van ze).

Ik had een vraag over een product en dit werd snel beantwoord. verder snelle levering.

Veel keus en snelle bezorging

goede service en communicatie

Helaas was mijn artikel vertraagd, maar de communicatie was wel in orde, waardoor het minder vervelend is

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel