Uitstekende kwaliteit

Heb er vandaag al mee gefietst, zit als gegoten

Artikelen met aantrekkelijke prijzen

Via de nieuwsbrief blijf ik op de hoogte van het assortiment. De artikelen die ik zocht, waren beschikbaar. Ondanks dat 1 artikel toch niet voorradig bleek te zijn, was de levering desondanks binnen een redelijke termijn.

Top geholpen

Eerst verkeerde product bestelt, daarna juiste. Retourverzendkosten vergoed gekregen en juiste product vlot en correct ontvangen

Goed assortiment en snelle levering

De webshop heeft een breed aanbod en ik vond wat ik zocht: een passende damesfietsbroek met zeem. De volgende dag al in huis. Geen gedoe, dus een prima ervaring.

Duidelijk

Alles volgens afspraak

De op de website getoonde levertermijnen worden niet nageleefd.

Goede shirts, maar de op de website getoonde levertijd wordt niet nageleefd.

Top! Snel ontvangen!

Prima snel geleverd.

Prima. Snel geleverd en prima kwaliteit.

Goeie aankoop

Goede communicatie mbt levering, snelle levering ondanks aangekondigde vertraging wegens “niet voorradig”. Kleding voldoet aan verwachting, mooi.

Prima maar met een teleurstellende broek

Het setje van rogelli is perfect en voor een mooie prijs. Maar ik draag normaal xs en besloot van de lange broek van 21virages een S te bestellen omdat er stond deze rond de been klein valt. Nou dat is een understatement: het lijkt wel een kindermaat en dan is het wel erg jammer als je ook nog retourkosten zou moeten betalen, ik hoop hem aan een kind kwijt te kunnen.

Mooi en goed.

Broek zit goed en shirt is wat ik verwacht heb.

Mooie kwaliteit , snelle levering! Top

Maat klopt , mooie kwaliteit!

Mooie fietsset

Mooi materiaal, past prima!

Gewoon zoals het hoort en je vaker zou moeten zien.

Gewoon goed geholpen en de bestelde artikelen op tijd gekregen en het belangrijkste……ik ben dik tevreden. Ik heb nog het één en ander nodig dus ik weet waar nu moet zijn.

Product was te klein service goed

Te klein gekocht

Helaas was het product niet goed maar dat kan gebeuren. Ik had na het pakket te hebben afgegeven bij het postkantoor het geld al binnen minder dan 24 uur terug op mijn rekening en dat is een topservice.

Netjes, gekregen wat besteld

Goede fietsbroeken en handschoenen. Zwarte artikelen niet heel goed op site te beoordelen, maar ook op andere sites bekeken. Gezien eerdere ervaring wel weer bij FKV besteld.

Besteld geleverd en nu gaan ervaren

Nog niet ervaren over acht weken ben ik weer

Supersnelle levering en kwalitatieve kledij

Ik was zelf wat laat met bestellen en toch was mijn bestelling heel snel geleverd in België. De kledij is kwalitatief zeer goed. Mijn zoontje is heel tevreden en wij dus ook.

Voordelig, snel en betrouwbaar.

Goede communicatie. Altijd duidelijk. Geen mits' en maar'n.

Zit comfortabel

Heel klantvriendelijk

De klantenservice is uitstekend bereikbaar en zoekt graag mee naar een oplossing. Een antwoord is er altijd binnen handbereik.

snelle levering!

Mooie shirts van goede kwaliteit en nette informatie over de levertijd.

Zeer snelle levering!

Ik had 's avonds laat nog een bestelling geplaatst en de volgende ochtend werd het al geleverd. Producten pasten perfect. Goede kwaliteit en perfecte service.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel