Fijne fietshandschoenen,snel geleverd.Alles zonder problemen, helemaal tevreden!

Het bestelde artikel was op voorraad en was er eerder dan ik dacht.

Goed product voor een goede prijs

Mooie broek gekocht. De prijs was goed en de broek fietst heerlijk.

super

snelle services

Snelle levering, mooi product, leuke prijzen

Tevreden. Ik raad deze website aan

Duidelijk site, makkelijk bestellen

Overzichtelijk bestellen. Snelle levering.

Goede aflevering

Mijn bestelling van 2 wielerpetjes is netjes afgeleverd alhoewel de levertijd wat langer was. Waarschijnlijk is er weinig vraag naar tegenwoordig.

flexibility and product range plus delivery

Snelle en goede levering

Incredibly fast delivery

True to the word. Ordered at 2300 and received the following day. All articles were immediately available as reported on the web shop. Highly recommended.

Prima prijs kwaliteit

Goede prijs kwaliteit Snel en keurig geleverd Webshop is ok

Uitstekende service en behulpzaamheid. 1 artikel van bestelling was niet leverbaar. Netjes op de hoogte gebracht ander artikel mogen uitzoeken en volgende dag was gehele bestelling binnen.

Goede winkel - matige bezorger

De website en producten zijn gewoon goed en als verwacht, de verzending is snel. Het grootste minpunt is helaas de keuze voor de bezorging met DHL. DHL heeft er namelijk een handje van om niet langs te komen met de bezorging op een aangegeven tijdstip, waardoor je onnodig thuis zit te wachten. Om het dan nog mooier te maken komen ze helemaal niet langs en krijg je een update in de track&trace dat de bezorger is geweest, maar dat hij je zou hebben gemist. Dit gebeurt helaas vaker bij DHL. Als verbeterpunt voor de winkel is dus kiezen voor een andere en meer betrouwbare pakketbezorger dan DHL. (en nee, aan de deurbel ligt het niet...)

Goede ervaring

Mijn fietsbroek past perfect, geen klachten verder

Zeer klantvriendelijk en goed geholpen.

Bij levering van een fiets shirt bleek er een beschadiging op te zitten. Dit is zeer goed, snel en klantvriendelijk opgelost.

tevreden

De website kan misschien iets eenvoudiger en minder gevoelig voor aanraken van de muis. De klantenservice hebben ontzettend veel geduld. Groet R. Mes

Matig

Slechte levertijd, lastig retourneren

Prachtig

Prachtig shirt, goede kwaliteit, mooie details.

De levering is supersnel!!!!

Fijn dat jullie zo snel en correct leveren

Snel en netjes

Snel geleverd juiste product keurig verpakt goed

Zeer vlotte bestelling

Alles besteld en dag nadien in huis. (In België) Alles was netjes verpakt en past perfect. Zeer mooie fietskleding.

Makkelijk bestellen en goede service met duidelijke communicatie over levering

Er bleek een product later te worden geleverd. Keurige mail ontvangen met de optie om de overige producten wel al te laten leveren. Bleek uiteindelijk niet nodig omdat het product op tijd met de andere producten kon worden geleverd. Prima service en communicatie.

Goede kwaliteit en snelle levering

Nvt

prima kleding, wel een maat groter besteld dan mijn normale maat.

Perfecte spullen....perfecte levering

Ik koop er zo weer.