Super netjes en vriendelijk te woord gestaan

2 artikelen waren helaas niet meer leverbaar, maar telefonisch hedft de medewerker super gereageerd en alles uitgezocht. Tevens een goede terugkoppeling gekregen.

Niets aan te merken

Bestellen ging makkelijk. Snel in huis en shirt dat niet meer leverbaar was werd netjes afgehandeld. Niets negatiefs te melden

Wat je verwacht is wat je krijgt!!

Begint al met de mooie producten, de betere fietskleding. Een neusje hebben voor wat trendy wordt. De site is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. De service: je krijgt wat je verwacht. Binnen enkele dagen werd er geleverd.

helaas verkeerde maat boroe

redelijk , hoop dat ik snel de goede maat ontvang

Eerste bestelling via deze website en is prima bevallen!

Super goed!

Snelle levering en goede kwaliteit!!

Groot assortiment, snelle levering. Wel kosten voor retour.

Is het al een keer gedragen?

Setje van 268,- besteld. Verpakt in van die zakjes waarvan je vermoedt dat de inhoud al een keer door iemands handen is gegaan. Ik hoop dat ik het fout heb voor dat geld. Trouwens zoveel voordeel valt ook wel mee, niet goedkoper dan elders.

Snel geleverd en veel keuze

Prijs_Kwaliteit is prima

Snel, geleverd.

Snelle levering, maat was goed.

Bijzonder fijne fietshandschoenen!

Zeer snelle levering.

Goede en snelle communicatie

Heel tevreden

Snelle service en duidelijke communicatie, precies wat je als klant wenst!

Perfecte service

Had mijn fietskleding een maatje te klein besteld, maar kon zonder probleem een maatje groter bestellen.

De site is prima in orde en ook telefonisch uitstekend geholpen.

Vraag gesteld over een bestelde iets te krappe koersbroek. Advies om voor xxl te gaan en deze de volgende dag ontvangen. Zit perfect!

snel en vriendelijk in de reacties

Product was te klein. Moest toch in de buurt zijn van de winkel dus daar naar binnen. Buitengewoon vriendelijk personeel die voor vervanging zorgde. Magazijn in om van juiste maat te kunnen voorzien

Levering dag later

Voor een bepaalde tijd product bestellen is de volgende dag geleverd. Woensdag de bestelling geplaatst, vrijdag geleverd. Was voor ons geen probleem maar beloofd is beloofd toch?

Door scherpe aanbieding op deze site terecht gekomen. Super snelle verzending. Erg tevreden

Alles naar wens ontvangen. Kwaliteit is goed

Uitstekend goed contact via de mail.

Uitstekend, goed contact via de mail.

Toppie

Snelle levering toppie ga zo door

Prima en snelle service!

Prima en snelle service!

Top kwaliteit

Snelle levering, past perfect en goede kwaliteit

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel