goed produkt en goede verzending

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen, dat is m.i. kwaliteit

in één woord geweldig!

Geen fijne ervaring. Komen de beloftes niet na.

Komen beloftes niet na. Als je dan contact opneemt dan doen ze er niets aan. Ze hebben het dan toch al verkocht.

Niet wat ik had verwacht, geeft gevoel dat het imitatie shirt is.

Heb meerdere shirts van Endura waaronder mt500, de bestelde mt 500 is niet van dezelfde kwaliteit, stof en maat die al bezit. Bestelling is snel geleverd en communicatie daarover is goed.

top

Heerlen snelle levering en voor de prijs hoef je het niet toelaten mvg richard

Prima product, snel geleverd.

Broek is uit stekend, maar T-shirt goed.

Goede producten. Snel geleverd. Duurzaam verstuurd

De bestellingen zijn exact wat je op de afbeelding ziet.

Prima snelle levering

Zie hierboven

Verkeerde afbeelding van sok bij artikel

Ik bestelde legergroene castelli sokken, ging af op de afbeelding van de sok Krijg ik een heel ander kleur thuisgestuurd En was leverbaar volgens de website, toen ik ze besteld had waren ze ineens in backorder

Snelle levering, goede prijzen

Alles functioneert goed qua bestellen en leveren

Prima ervaring

Gekocht een wielrenshirt uit het budget vak. Shirt is van goede kwaliteit en niet duur. Ben er heel tevreden over. Gebruik website was gebruikersvriendelijk. Gebruik van filters maakt het zoeken gemakkelijk.

Goede prijs

Goede prijs en snelle levering zoals beloofd

Snelle levering en echt klantvriendelijk.

De bestelde fietsbroeken werden snel geleverd. Er was echter iets mis gegaan met 1 broek: een andere maat werd geleverd. Dat werd keurig opgelost en omdat ik al een DHL-pakketzegel had gekocht voor de retourzending kreeg ik het bedrag daarvan binnen 1 dag teruggestuurd. Dat is pas klantvriendelijke service! De kleding is ook nog eens prima qua prijs en er is veel keus. Ik zal zeker opnieuw bestellen.

Snel en scherp geprijsd

Mooie fietskleding (Castelli), veel maten op voorraad, scherp geprijsd, snelle levering en goed op de hoogte gehouden van het bestel/leverproces. Enige verbeterpunt: retourprocedure op eigen kosten.

Kleding besteld en geleverd zoals dat hoort. Klasse !

Vlotte levering en uitstekende service.

Zeer tevreden, product geretourneerd en zeer snel de juiste maat mogen ontvangen Alleen jammer dat de kosten van terugsturen voor rekening komen van de koper !

Prima geen opmerkingen

Bestelling werd snel geleverd. Fijn dat je gewezen werd op de maatvoering. Zo gelijk de goede maat kunnen bestellen.

goed voordelig en klant vriendelijk

na whatsapp contact de juiste maat fietsbroek besteld snelle levering en top spullen

Perfecte levering

Op tijd, keurig verpakt, fijne afhandeling

Snelle levering goede service

Snelle service e de levering was ook snel zeer tevreden

Topwinkel

Alles en alles hebben ze hier voor de racefiets. Uitstekend personeel.

Kleding maat goed en mooi materiaal

Makkelijk te bestellen

Hoger Einde-Zuid 13