Ondanks dat het product niet was wat ik wilde en ik het retour heb gestuurd werd ik door een vriendelijke dame gebeld met nog enige uitleg, was de retour binnen een dag! geregeld en uit de achteraf betaalservice verdwenenen

Levering volgens plan!

Ongelooflijk de grote keuze bij Fietskleding voordeel. De geplaatste bestelling is de volgende dag geleverd Wij zijn zeer tevreden en geven de 5 sterren met plezier. Bas en Theda

Goede levering van prima fietskleding

Tevreden klant

Goede service en duidelijke webshop.

In aanloop voor een fietsvakantie besloten om nog wat kleding aan te schaffen. Ondanks een backorder is alles toch op tijd aangekomen en als geheel. Geen deelleveringen wat ik als vervelend ervaar.

Kwaliteit fietskleding

Na uitgebreid onderzoek naar fietskleding een bestelling gedaan via fietskledingvoordeel. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en vooraal afwerking van de italiaanse merk die ik had gekozen. Bestelling ontvangen zeers snel.

Ik heb een setje zomerkleding besteld en super snel binnen. De maten zitten echt perfect. Eerder had ik perongeluk een heren set besteld met sokken. Deze hadden ze niet meer in de juiste kleur en daar werd ik netjes over gebeld of ik ze in een andere kleur wilde. Echt super service. Helaas moest de set terug omdat de maten niet goed waren. Nu 2 dames fietssets voor de zomer en ze zitten echt heerlijk. Voor iedereen aan te raden. En ik ben een beginner.

Fietstastisch! Goede service.

Prima kleding en snelle levering.

Perfecte levering

Geleverd op de beloofde dag. Degelijk verpakt. koersbroek past goed

Genoeg keus en snel geleverd

Snel geleverd en goede keus. De naam doet vermoeden dat er veel voordeel is maar dat herken ik niet.

Op Vrijdag besteld en Zaterdag geleverd gewoon super

Accuraat

Op tijd geleverd en goede kwaliteit.

Prima,

Duidelijke site, goed aanbod

Vlotte levering van goede kwaliteit.

Duidelijke en overzichtelijke website. Doen wat ze beloven.

Snelle levering, past prima. Ik ben tot zover tevreden.

Ik ben blij met mijn nieuwe castelli wielrenbroek. Prima prijs en snelle levering

Zeer snel geleverd en goed verpakt

Alles klopte

De fout die ik had gemaakt om de korting niet mee te nemen werd zonder gedoe direct gecorrigeerd.

Snelle levering, prima kwaliteit

Snelle levering, prima kwaliteit, mooie prijs.

Prima en snelle levering

Prima producten en zeer snelle levering. Ook de winkel in Ouderkerk is makkelijk, alleen is daar niet altijd alles beschikbaar.

Vriendelijk, goede service

In de winkel zijn ze altijd behulpzaam, Vriendelijk, geven ook hun mening, advies en tips

Nette afhandeling en mooie aanbieding

Correct afgehandeld en een mooie prijs voor hetgene ik wilde hebben. Alles netjes vlgs opspraak afgeleverd.

Kwaliteit en service

Afgelopen week een set van Castelli besteld. Helaas raakt de maatvoering van Castelli kant nog wal. Ik ben 1,97 en 92kg..Volgens mijn maten zou ik L moeten hebben als broekmaat. Dit vond ik al aan de kleine kant. Toch door eerdere reviews besloten 2 maten groter te pakken, dus 2xl. Helaas bleek deze te klein en noest ik retour sturen. Jammer dat dit niet kosteloos kan..betaal toch genoeg dacht ik. Na dat mijn retour binnen was, kreeg ik netjes telefoon met het bericht dat het shirt wat ik besteld had (XL ook veel te klein) niet meer op voorraad was en alleen de 3XL er nog was. Na overleg en advies van de dame aan de telefoon toch de 3XL besteld. Ook de broek 3XL besteld. Alles netjes de zelfde dag nog op de post en de volgende dag in huis. Broek en shirt passen nu prima. Ook de kwaliteit van Castelli is verder prima, de gebruikte zeem geeft veel comfort en ervaar ik als zeer prettig. Mijn advies bij bestellen van Castelli, pak zeker 2 maten groter dan de maattabel van Castelli aangeeft.

jammer maar niet goed

slechte service

Gewoon goed

Goeie prijs

nette levering

Wielersokken besteld, op tijd geleverd en de kwaliteit voldoet ook. Aanrader

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel