Snel geleverd alles volgens verwachting

het juiste adres voor fietskleding

Snelle levering Bestelde kleding van uitstekende kwaliteit. Compliment.

Zeer te vreden

Qua prijs verhouding is het super. Goede kwaliteit

Goed product, snel geleverd

Goed product, snel geleverd

Vaak goedkoper dan andere winkels. Snelle en nette levering. Geen dozen met lucht als dat niet nodig is.

Fantastisch!

Makkelijk bereikbaar en bij retour zending snel je geld terug

Erg vriendelijk en fijn personeel.

Ik werd geholpen door een Mejuffrouw Zoey , erg vriendelijke jongedame. Was erg behulpzaam en geduldig . Vanwege dergelijke mensen kom je als klant zeker weer terug ! Want gaat er onverhoopt toch iets mis met je bestelling , dan weet je dat je goed en vriendelijk geholpen wordt !

Supersnel geleverd

Makkelijk besteld en betaald en de volgende dag al binnen!

Eenvoudig bestellen, volgen en ontvangen van artikelen. Supersnelle levering. Artikelen zoals op de foto's van de webshop. Super dus!

prima service

Ik had zelf een foutje gemaakt door één product te weinig in het winkelmandje te doen. Omdat ik al op bestellen had geklikt kon ik niet meer toevoegen. Na mijn telefoontje werd dat door de dame die mij te woord stond keurig opgelost en had ik in no time mijn bestelling in huis.

Prima kwaliteit handschoenen

Uitstekende levering. Mooie en stevige kwaliteit handschoenen

Prima broek

Mooie kwaliteit fietsbroek

Gewoon goed. Levertijden/communicatie/materiaal.

Top.

keurig geregeld

de levering was keurig geregeld

UITSTEKEND !

VOOR DE EERSTE KEER VIA DE WEBSITE BESTELD EN NA WAT TELEURSTELLINGEN OP ANDERE WEBSHOPS ENIGSZINS SCEPTISCH GEWORDEN, ECHTER, FIETSKLEDINGVOORDEEL.NL IS EEN ABSOLUTE AANRADER, BESTELLING VANAF HET EERSTE MOMENT KEURIG BEVESTIGD EN LEVERING SNEL EN IN ORDE.

Mocht een item dat niet in mijn maat was omruilen voor een uitstekend alternatief. Denken goed mee. Vriendelijk.

Zeer mooi product.

Snelle levering zeer mooie kwaliteit mooie stof goede pasvorm. Mooie prijs.

razendsnel

Groot assortiment, veel keuze dus en ook belangrijk, alle maten op voorraad. Keuze gemaakt, dan volgt een razendsnelle levering. Vice versa werkt dit ook zo wanneer een shirt te klein is en je een grotere maat wilt bestellen. Prima webshop!

Op tijd en correct geleverd

Op tijd en correct geleverd

Kleding valt erg klein en niet gemakkelijk te retourneren

Zie boven. Betalen om retour te sturen is erg jammer. Retour formulier eerst printen. Niet handig. Wel goed voor het milieu overigens.

zeer goed

mijn bestelling snel geleverd, sokken erg mooi en goede kwaliteit en passen goed. Dik tevreden.

Prima leverancier

Bestelling snel geleverd en goed op de hoogte gehouden tot een product nog niet leverbaar was.

Goede site alleen miste een maattabel

Goede site , snelle levering alleen het shirt was te klein en moest retour. Miste een maattabel om zo een betere keuze qua maat te makwn

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel