snelle service!

Nadat mijn bestelling binnen was en ik hier een opmerking over had is dit gelijk opgelost!

Bestelling lange wielrenbroek

Snel, correct en goede prijs kwaliteit verhouding

het is prima

snel en goed

Mooie site. Veel keus.

Snelle duidelijke afhandeling

Snel geleverd en retour snel verwerkt.

Meerdere setjes/maten besteld omdat er vaak verschil in de maten zit. Een nadeel is dat er eerst een retourformulier uitgeprint moet worden maar uiteindelijk is de retourzending wel binnen 2 dagen verwerkt. Ga zo door!

Zeer snelle correcte levering

Zeer blij met mijn bestelling

Goed bereikbaar en prima service

Nadat de vervoerder mijn pakket zoek had gemaakt is direct actie ondernomen om de door mij bestelde artikelen opnieuw aan te bieden.

Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering

Zoals ik het gewend ben van deze toppers, goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering. Ik bestel regelmatig kleding en onderdelen, tot nu toe alles perfect geregeld.

Snel ook bij retour

Ik had zelf het verkeerde besteld. Geretourneerd en dat was snel verholpen

Er zijn betere webshops

De bestelling en levering was prima. Hetgeen ik besteld had leek echter niet op wat ik uit de foto op de website dacht te krijgen. Betere foto's en meer geschreven details zijn wenselijk. Ik moest de bestelling helaas retour sturen ,wat me wel 7.50 euro kostte ; heel veel andere webshops kennen gratis retourneren. Wel heel snel mijn geld terug ontvangen. Netjes! Hopelijk kunnen jullie hier wat mee om jezelf te verbeteren, want op zich hebben jullie wel spullen die andere niet hebben.

Veel keuze supersnelle levering

Goede prijzen. Veel keuze. Zeer snelle levering. Uitstekende retour procedure. Inmiddels voor de 2e keer een bestelling geplaatst. In de toekomst ga ik zeker weer bestellen.

Prima, op tijd geleverd en goede communicatie

Prima ervaring, bestelling op tijd geleverd en werd netjes geïnformeerd van de bezorgtijd.

Snelle levering en goede service

Bestelde spullen snel geleverd en het is goede kwaliteit.

Goede, overzichtelijke website, snelle levering

Prima bedrijf om zaken mee te doen!

Netjes geleverd.

Geleverd wat ik besteld had ook netjes afgeleverd.

Reageren niet

Als je ze mailt mbt een ontvangen bestelling geven ze geen reactie.

Product zoals verwacht

Snelle levering, (met enig argwaan) vertrouwd op maattabel (want, grotere maat nodig dan verwacht) voor mijn fietsbroek met schouderbanden. Maar perfecte pasvorm.

Goede fietsbroek

Goeie fietsbroek zit lekker en je kan er lang mee fietsen.

Snelle levering en uitstekend materiaal

Euforisch

Snel en goed gegaan.

Alles goed geregeld en snel. Zelf een foutje gemaakt een te kleine maat besteld, maar ook nog de zak weg gedaan en de label in de broek ook. Dus kan geen maatje groter bestellen. Maar daar kunnen jullie niets aandoen.

Uitgebreide keuze en over het algemeen snelle levering van artikelen. Ook qua prijs aantrekkelijk.

Snelle levering in degelijke verpakking

Het product was niet meer in vooraad maar toch nog sneller geleverd dan verwacht

betrouwbaar

wielerbroek besteld. Snel gekomen, alles klopte, fijn!

Teleurstellend

Kleding was niet wat ik ervan verwacht had, website is naar mijn mening onduidelijk. Bleek mannenkleding te hebben besteld, in plaats van een set voor dames. Ondanks dat ik toch echt onder de categorie 'dames' heb gezocht. Retourkosten op eigen kosten waardoor ik nu heb betaald voor een teleurstellende ervaring. Jammer. Ik zal hier zeker niet nog een keer bestellen.

Snel en naar verwachting

‘S avonds laat besteld en de volgende ochtend in huis. Ging om bandanas en die zijn prima.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel