Alles perfect geleverd

Pasvorm is goed ziet er ook goed uit.

Top broek

Goede pasvorm en zeem

Gewoon standaard. Dat wat je verwacht van een internetwinkel.

Prima proces. Geen problemen.

Goede service en klantvriendelijkheid

Online een shirt gekocht. Helaas de verkeerde maat besteld. In de winkel geruild, met goed advie en hulp.

Bestelde spulletjes keurig conform toezegging de volgende dag ontvangen. Bovendien gunstig geprijsd !

Goede webshop voor fietsers!

Klantenservice makkelijk telefonisch benaderbaar en uitstekende service!

Nemen telefonisch alle tijd om te kijken welke maat je nodig hebt voor een wielershirt want elk merk is toch verschillend. En nu ik ze thuis heb Ze passen perfect.

Rogelli kleding valt kleiner uit in vergelijking maattabel. Maar daar is meteen telefonisch heel goed op geanticipeerd en enkele dagen later het juiste ontvangen... Bedankt, ook voor eerdere goede afleveringen.

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Mooie kwaliteit voor betaalbaar prijs en super snelle levering.

Mijn bestelling was te laat geleverd maar werd keurig zonder kosten geretourneerd

Zie tekst hierboven

Goede service en snel geholpen om juiste jas te kiezen

Ik belde naar Fietskledingvoordeel.nl en kreeg direct iemand aan de telefoon. Zeer prettig. Ook kreeg ik snel antwoord op de vragen die ik had. De jas die ik vervolgens heb besteld kwam snel aan op mijn huis adres. Prima service en kwaliteitsmateriaal.

Super snelle levering en ruim assortiment met mooi prijzen

Snelle en correcte levering !

Kleding op zichzelf is niets mis mee, DHL levert wel slechte werk

Mn pakket met voor een kleine €200,- aan nieuwe fietskleding is gewoon op de deurmat gepleurd, zonder dat er iemand thuis was. Bezopen slechte service, Fietskledingvoordeel.nl zou DHL hierop aan moeten spreken. Heb DHL slechte beoordeling gegeven, maar daar hoor je natuurlijk niets meer van terug. Interesseert ze eigen helemaal niets en wij maar beoordelingen/reviews jnvullen, alsof het er iets toe doet.

Prima assortiment. Goede prijzen. Uitstekende service.

Helemaal goed

Perfecte pasform Super prijs En goede kwaliteit

Net vermeld

Spijtig dat het ook door jullie moest besteld worden bij de leverancier,probeer dat in het vervolg te vermijden..

Snelle levering en mooi truitje

Goed materiaal , u mag me nog mails opsturen met truitjes

Behulpzaam en vriendelijk.

Door een klein misverstand was mijn bestelling later verzonden. Als tegemoetkoming kreeg ik een paar sokken cadeau.

Goede website en snel bezorgd

Perfecte levering

Mooie aanbieding gekocht, 's avonds besteld, en volgende dag in België geleverd!.

Helemaal naar wens

Helemaal naar wens. Het product voldeed helemaal aan de verwachting. Vlotte levering. Prima!

Fijne website snelle service!

Bestel regelmatig via deze website en krijg altijd een goede service! Ook fijn dat ze zo'n ruime winkel hebben en zulk vriendelijk personeel. Absolute aanrader!

Mooi en goed spul en op tijd

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel