Duidelijke omschrijving artikelen en snelle levering

Prettig de technische omschrijvingen te lezen om een beslissing te maken. Dat zie je bij lange na niet op een fietskleding site. Snelle afhandeling en snelle levering. Top.

Goede afspraken

Altijd de juiste levering en altijd snel

Snelle levering en goed geregeld

Ondanks de problemen met de levering toch netjes geholpen.

Het bestelde is correct geleverd

Het bestelde is correct geleverd

Alles zoals gewenst.

Bestelling in behandeling, omruilen en aflevering op tijd alles zonder enig probleem gelopen.

Goed prijs / kwaliteit, snel geleverd

Filteren vd resultaten zou beter kunnen

Goede beschrijving

Goede beschrijving van producten. En snelle levering.

Super !!

Snelle levering en een prima advies waarbij ze doen wat ze zeggen.

goede en snelle service

een kleine onvolkomenheid aan de kleding was snel verholpen door een nieuw exemplaar.

Goede, snelle levering

Alles perfect geregeld.

Maatregel bij fietsbroek klopte niet. Mede zei dat ik de noord-europese maat aan moest houden. Ging van 3x Xl naar xl. Hij had gelijk, broek past als gegoten!

uitstekend !!!!!

kwaliteit is top .snelle levering . zeer tevreden ...

Pakket teruggestuurd

Maat niet goed. Normaal heb ik maat L ik heb besteld 3xxl deze was nog te klein

Service en Kwaliteit

Veel artikelen en voorraad, snelle levering. En uiteraard voor de juiste prijs.

Super, alles naar verwachting.

Snel, volledig, scherpe prijs, lokaal.

Prima, maar kleding was te klein

Doos retour gezonden met briefje erin voor maat groter, nog in afwachting van nieuwe kleding. Wel jammer dat ik de retour om te ruilen zelf moet betalen, 9.20 euro. Hopelijk past de kleding dan wel. Er stond dat je herenkleding een maat kleiner moet bestellen. Kijk uit naar de fietskleding, zin om het te gaan gebruiken.

Prima spulletje

Snel geleverd. Indien maat L dan kun je gerust XL nemen. Valt dus klein.

Correct, zeer snel! Super

Bestelling in de vooravond gezet en dag daarna voormiddag al thuis!!! Site zeer gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en zeer veel keuze!!

Snel en vriendelijk !

Vlot geleverd, zou in twee delen geleverd worden maar bleek niet nodig omdat alles toch in 1 zending geleverd kon worden, duidelijke en vriendelijke communicatie hierover.

Bestelde maat toch niet voorradig, snel contact opgenomen en in overleg andere maat gestuurd gekregen met kosteloos retour als het toch niet past.

Snelle levering en product precies zoals verwacht

Grote keuze voor een acceptabele prijs

Mijn product was in eerste instantie niet leverbaar in mijn maat. Uiteindelijk was het weer beschikbaar. Goede kwaliteit en snelle levering waren uiteindelijk mijn ervaringen

Fijn bedrijf om te bestellen

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel