Makkelijk te bestellen en netjes afgeleverd

Als zeer goed, misschien dat het leveren nog wat vlotter kan.

Snelle levering en goede prijs

Ik had een lazer fietshelm besteld maar had de verkeerde maat besteld. Deze retour gestuurd en zeer snel werd de goede geleverd.

Topservice

Snelle verzending

perfect fit!

Het is de 2de maal dat ik een korte fietsbroek van 21 Virage aanschaf over een periode van 3 jaar. De voorgaande is nog steeds top voor op de spinning fiets. Ik ben regelmatig fietser in Vlaanderen en Wallonië. Heb ook al menig andere fietsbroeken gebruikt, en ben bijzonder tevreden van jullie korte fietsbroek. Dit laatste mag je letterlijk nemen de fietsbroek is korter... al heeft ze een fantastisch zeem. Een perfect Fit!

2paar sokken besteld

2paar verschillende sokken besteld,1set goed andere set slechte kwaliteit en afwerking en nog verschillend patroon ook jammer.

Ik had mijn spullen besteld , viel te klein uit terug gestuurd met de bijgaande bon. Zonder problemen een maat groter binnen een paar dagen , top

Goede producten en levering

Alles ontvangen zoals de site vermeldt

Fijne duidelijke omschrijving en super snelle levering

Mooie fietskleding, snelle levering

Mooie fietskleding en snelle levering

erg vlot

kreeg het de volgende dag al in huis, goede kwaliteit

Goede servicekosten

Goede service gehad met een fietsshirt. Vriendelijke te woord gestaan.

Ruime keuze, scherpe prijzen, goede kwaliteit.

Tijdens telefonisch overleg tip gekregen over kortingscode en volgende dag bestelling al geleverd.

Top service.

Nadat mij bestelling telaat binnen zou komen werd er met me meegedacht. Heb een ander shirt welke wel beschikbaar was besteld en de volgende dag al in huis.

Mooie producten, scherpe prijzen en snelle levering

Mooie set wielerkleding gekocht als verjaardagscadeau voor mijn man. Goede kwaliteit en pasvorm. Resultaat: een blije man!

Groot assortiment tegen schappelijke prijzen.

Top op alle niveaus.

producten zoals omschreven en snel in huis

alles okee

Goede service, goede kwaliteit

Snelle levering met betrouwbare en eerlijke info. Prima kwaliteit materialen.

Prima verhouding prijs/kwaliteit Vlotte verzending

Ruime keuze en snelle levering

Riante keuze mooie prijzen en zeer snelle verzending. Zeer tevreden.

Alleen maar LOF

Alles naar wens

Bestelling en levering gingen heel goed. Tevreden!

Tevreden over bestel- en leverproces, nu nog zien of we de goede maat nog kunnen bemachtigen. We wachten af.

Snelle levering, goede leveringsinformatie

Breed en kwalitatief goed assortiment met goede aanvullende productinformatie. Meest artikelen leverbaar uit voorraad. Ook prettige ervaring met bezoek aan winkel (Ouderkerk a/d Amstel)

fietscomputer netjes in de verpakking, keurig en snel geleverd. veel assortiment op de site, had al eerder kleding besteld, en kwam er nu ook bij uit dat ze zoveel meer assortiment hebben

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel