Ik had een fout gemaakt met de korting, dit hebben zij handmatig voor mij rechtgezet. Verder ook goede bezorging en vriendelijke service.

duidelijke website, snelle levering

Keurig verzorgd!

Helemaal tevreden.

Helemaal tevreden met dit bedrijf.

Prima, waarschuwt als afspraak niet gehaald kan worden

Bood een keuzemogelijkheid toen een van de bestelde items niet direct leverbaar was, om a) de andere artikelen alvast te ontvangen b) te wachten totdat alles geleverd kon worden

Mooie schoenen.

Mooie schoenen. Vallen klein uit moet ze omruilen voor een maat groter.

Topkwaliteit!!

Gemakkelijke site om te zoeken en snelle service. Mij zien ze hier nog terug!!

Makkelijk bestellen, en snel geleverd prijs/kwaliteit is prima ben er blij mee.

Goed en snel

Product voldoet aan de verwachting. Levertijd is 2 werkdagen. Netjes.

Super snelle verzending!

Super snelle verzending! 's Middags besteld, volgende dag in huis!

Prima service goede prijs en kwaliteit verhouding.

Prima service goede prijs en kwaliteit verhouding.

Gewoon top

Snelle levering, en goede kwaliteit. Top

Snelle en nette service

Snel geleverd netjes geholpen

Prettig winkelen en prima communicatie

Prima prijs / kwaliteit. Hele prettig winkelen en bij vragen wordt er prima gecommuniceerd. Daarnaast word je erg goed op de hoogte gehouden m.b.t. de voortgang van de bestelling.

Prima fietsbroek

Snelle levering! Een prima fietsbroek. Zit prettig, niet te strak en past heel erg goed onder andere broeken.

Goede kwaliteit en snel in huis

Ik had een mooi setje besteld en deze was zeer snel en netjes geleverd.

Positief

Prima prijs en daarvoor ook een goede kwaliteit

Keurig geregeld!

Één artikel van de 3 was niet leverbaar en de vervanger in backorder. Keurig via mail op de hoogte gehouden van hoe lang het ongeveer ging duren. Top!

Prima kleding voor een mooie prijs.

Goede site, vlotte bestelprocedure, accurate communicatie, vlotte levering, retourzending en andere maatlevering geen probleem. Dus zeer tevreden.

Goede service, veelzijdig aanbod

Ik kon op de website gemakkelijk vinden wat ik zocht en kwam al doende langs nog meer aardige dingen. Verzending ging snel en ik werd goed op de hoogte gehouden.

Very Speedy Delivery

The quality and reliability of the spinning mat that I purchased is above my expectations. As for the webshop, I would definitely return for something else. I like the products sold on this website. And the speedy delivery is impressive. I didn’t expect to receive my purchase so soon. Thank you for selling me a quality product.

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit

Zeer tevreden over de snelle levering.

Goede website

Goeie site snel geleverd

Snelle levering, goede kwaliteit

Truitje XL past goed. Broek en onderlijf zijn echt wel aan de smalle kant voor een normaal xl postuur.

Super snelle levering

Hoger Einde-Zuid 13