Zeer correct

Prima levering van mijn bestelling, gewoon dik in orde!

Prima online bedrijf

Snelle levering,goed product met een betaalbare prijs!

snel geleverd

snel geleverd

De order duurde vrij lang.

De order was niet compleet dus duurde vrij lang voor ik het had. Het verwondert me dat op de site staat dat de artikelen er zijn en dit vervolgens niet blijkt te zijn.

prima en snel

snel en goed

Snelle levering, goede prijs.

Wahoo Elemnt Roam met korting aangeschaft. Super apparaat. Snelle levering. Top

Goeie service, goed aanbod

Goeie service geleverd, keurig verzonden. Bij niet te leveren producten, goeie alternatieven aangeboden

Niet goed.

Heb mijn broek niet ontvangen, zou hierover bericht krijgen, maar tot op heden niets gehoord.

Naast snelle levering ook de korting achteraf nog keurig verwerkt.

Fijne wielrenkleren voor minder

Prima ervaring! Twee verbeterpunten: 1 op de website staat 's avonds besteld, de volgende dag geleverd. Ik had vrijdag wat besteld en ik ontving het op dinsdag. Prima snel, maar levering 1-2 werkdagen is duidelijker. Ook vanwege weekend 2. Ik had fietshandschoenen van Craft besteld. De foto van het model (motief) op de website kwam niet overeen met het daadwerkelijke product. Verder erg tevreden!

Snelle levering conform bestelling, helemaal goed

Goede service, kwaliteit kleding

Zie bovenstaande.

Snelle levering, mooie producten.

Mooie kleding, helaas paste niet alles. Dus een deel terug gestuurd. Ga er van uit dat ook dat snel en goed geregeld wordt.

fantastisch

heel goed geholpen nadat ik de verkeerde maat had besteld. Er wordt meegedacht met de best mogelijke optie.

Snelle vlotte afhandeling

De bestelling was eenvoudig, geen grote hoeveelheden moeten bestellen om verzendkosten te vermijden. De producten worden snel geleverd.

Uitstekende klantenservice

Leuk assortiment en uitstekende klantenservice

Mijn bestelde artikel was even niet op voorraad, daar werd ik netjes over geïnformeerd. Inkopen zou max 2 werkdagen vertraging opleveren, vrij snel binnen 3 werkdagen na mijn bestelling had ik mijn Bestellen in huis.

Echt een hele snelle levering , echt vandaag besteld morgen in huis. Top geregeld en mooie kwaliteit.

Snel, zorgvuldig.

Mijn bestelling werd supervlot en volledig binnen een dag bij mij thuis afgeleverd. Uitstekende service.

Retourkosten zijn voor eigen rekening

Ik zou in het vervolg toch kiezen voor een leverancier waarbij je kosteloos kan retourneren, verder geen aanmerkingen.

Goede kwaliteit eb vlot en goed verpakt geleverd.

Goede informatie en snelle correcte levering

Goede informatie en snelle correcte leveringZ

goede service

goede service