Nog niet binnen

Ligt niet aan jullie maar aan DHL, pakket vertraagt. Weet nu niet wanneer he t binnenkomt.

Aanrader

Bestelde producten voldoen aan de beschrijving. Perfecte levering

Keurige nette voorspoedige levering..

Keurige nette voorspoedige levering.

Mooie mtb set voor mijn man

Mooie mtb set voor mn man aangeschaft maatvoering goed. Vlot geleverd

Heel goed.

Ik had een bril gekocht. Bij levering bleek deze al kapot. Na een mail heb ik binnen een dag al een reactie. En binnen twee dagen was de nieuwe bril al geleverd.

Bij het niet leverbaar zijn van een artikel, direct een berichtje over de verwachte levertijd. En ook de mogelijkheid om dan de bestelling te laten vervallen. Keurig geregeld

Prima proces van bestellen naar levering

Prima geen op of aanmerkingen

Goede kwaliteit. Snelle levering. Alleen jammer dat als je iets wil ruilen ivm een andere maat dat je de retourkosten zelf moet betalen.

Mijn bestelling via Klarna was niet goed doorgekomen. Na telefonisch contact is dit snel en correct opgepakt. Erg fijn geholpen! En natuurlijk erg blij met de kleding!

Fietsbroek besteld. Snelle levering, jammer genoeg niet de juiste maat gekozen. Artikel teruggestuurd en de retour is vlot afgehandeld. Prima service!

Allemaal netjes geregeld.

Voor de eerste keer hier besteld , zekers voor herhaling vatbaar.

Helemaal goed.

Informatie over welke maat te kiezen hielp om direct juiste maat te kunnen bestellen.

Op en tip snel en betrouwbaar.

Ik had mijn bestelling super snel in huis. Alles was netjes verpakt. Procedure rond terugzenden is duidelijk. Top service!

Super snelle levering

perfecte kleding op tijd geleverd

niet verplicht maak ik zelf uit Dit is brutaal

Overzichtelijke site en snelle levering.

De site is overzichtelijk. De levering is snel. Ook vriendelijke reactie op de mail.

Gewoon perfect

Een webshop die doet wat ze beloven.

Geleverd zoals het hoort

top levering

Goed product en een zeer snelle levering top

prima vlotte dienstverlening

kleding en helm besteld. Ik was kortingcode vergeten en heb daarover gemaild. Dit is snel en correct afgehandeld, ook restitutie bedrag voor helm die niet helemaal was wat ik verwachtte.

Snelle levering,deel van de kleding was te groot. Deze heb ik retour gestuurd en was verbaasd hoe snel het geld terug op de rekening stond.. Maw levering is snel, maar de retour wordt ook snel afgehandeld..

De kleur en de maat corresponderen niet met wat er gepresenteert wordt

Op de site staat een wezenlijk ander voorbeeld qua kleur dan de werkelijkheid van het product. Daarnaast staat er nadrukkelijk om bij dit merk een maat groter te bestellen dan de eigen schoenmaat. Had ik dat maar niet gedaan want de schoenen zijn nu precies 1 maat te groot.

snelle levering, producten voldoen aan verwachting en nog korting ook!

Veel keus en snelle geleverd dan vooraf aangegeven.

Redelijk snelle levering

Jammer dat er geen sticker bij zit met het adres van jullie voor retour zendingen.

Uitstekende kwaliteit en levering.

De bestelde sokken werden zeer snel geleverd. Verpakking was keurig. Kwaliteit en maatvoering uitstekend.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel