Ik had een andura fietsbroekje gekocht. Zat totaal niet naar wens! Na mailcontact met een deskundige medewerker kreeg ik een tegoedbon twv het aankoopbedrag EN mocht ik het broekje houden. Fijne servicegerichte en klantvriendelijke medewerker!!

Prima service en kwaliteit

Snelle levering en prima productkwaliteit

Snelle service en levering.

Zeer vlotte bestelling en levering.

Alles snel en goed afgewerkt

Verzending en omruiling keurig verwerkt

supersnel

Extreem snelle levering!!!

niets op aan te merken

kijken,kopen en verzending,precies zoals het hoort

Goed geholpen! Bijzonder vriendelijk

Fijne winkel, goede en snelle klantenservice

Een bestelling heeft de bezorgdienst kwijtgemaakt. Dit is door de klantenservice goed en snel opgelost. Een andere bestelling was niet op voorraad (wist ik) en ik kreeg keurig bericht dat het product bij de leverancier besteld was en toen het binnen was ging de uitlevering naar mij snel.

Goede customerservice

In Coronatijd is het vaak een probleem om iemand aan de telefoon te krijgen en ook om iets te kopen wat met wielrennen te maken heeft gegeven de grote vraag naar alles wat met fietsen te maken heeft. Van deze website uitstekende service gekregen met direct telefonisch contact toen iets leek te zijn uitverkocht op de website. Alles binnen 3 dagen in huis. Erg tevreden over de support.

Prima deal, volgende dag in huis.

Zeer concurrerend, goede site snelle levering.

Oke

Oke alleen jammer dat je de retour verzendkosten zelf moet betalen. Als je boven de €50,00 koopt, moet het vlgs mij gratis kunnen. Ik heb boven de €100,00 gekocht en twijfelde over de maat en moet nog €7,95 retour verzendkosten betalen. Vind ik heel veel. Ik hoop dat jullie hier iets aan kunnen doen.

goede ervaring en snelle levering

Nette prijs, snelle levering.

Bestelling correct uitgevoerd

Goede ervaring

Het pakketje is snel bezorgd en retourneren ging ook erg gemakkelijk

Goede kwaliteit, snelle levering

Ruim assortiment fietskleding, goede kwaliteit en snelle levering

Eerste maal dat ik bestel , snelle levering en goede qualiteit

Kwaliteit en snelheid

Kwaliteit en snelheid

Helemaal tevreden en snelle service.

Vlotte afhandeling en zeer snelle levering.

vlot en correct

Heel erg vlot en correct! Alleen de levering van DHL is teleurstellend ( dit voor de 2e keer ) men kan blijkbaar niet leveren op het aangegeven adres. En wel om drogredenen!!

Ik heb nog een shirt dat geruild moet worden voor één met een grotere maat, en een bestelling wil ik nog doen voor wielersokken. en ik had de kortingscode vergeten in te vullen om zodoende 10% korting te ontvangen, maar dat zou goed komen wanneer ik aangaf dat de shirt mij beviel. Wat mij bevalt is dat jullie duidelijk zijn in alles. Ik ben vorig jaar al eens naar Oudekerk aan de Amstel geweest in één van jullie winkel. Prachtig.(vanuit Hattem).

Niet helemaal tevreden

Bestelling geplaatst. Op moment van bestellen werd aangegeven dat volgende dag mogelijk was met beschikbare voorraad. Helaas na telefonisch contact vanuit mijn kant de volgende dag kwam ik erachter dat de bestelling in backorder gezet was omdat 1 kledingstuk niet voorradig was. Telefonisch overigens netjes geholpen. 1 kledingstuk verzonden dezelfde dag nog. 1 kledingstuk wacht nog op terugbetaling...... Hoe lang gaat dit duren? zie bestelnummer 400108638 RESTITUTIE #400007483 informatief kan het dus beter......

Levering voldoet aan de verwachting.

Prima.

makkelijke site, snelle bezorging, mooi verpakt. alleen te veel reclame daarna, bij alles wat ik doe, komt de reclame, vind ik niet prettig

Snelle goede service

Snelle levering van producten. Een product had wat gelekt en kreeg direct de volgende dag een nieuwe fles thuis. Top service!

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel