Alles conform afspraak!

Goede prijs/kwaliteitverhouding van de producten. Snelle levering. Prima service!

Prijs, kwaliteit en levertijd top!

Ik heb nu al een aantal bestellingen geplaatst bij fietskledingvoordeel.nl. Steeds voldoen de bestelde spullen aan mijn verwachtingen, ze zijn van een goede kwaliteit en betaalbaar. Door de track and trace link weet je precies wanneer je bestelling aankomt

Artikel retour

Jammer dat het retour voor eigen rekening is a €7,50, verder snelle levering en retourzending goed afgehandeld

wielrenshirt xl besteld, maar past voor geen kwartje

xl, alleen de lengte van de armen zijn xl. mijn forse armen (gespierd, ik ben niet dik) pasten echt niet in dit shirt. bovendien is de lengte bij de middel gewoon te kort. als gezegd. XL, alleen de armen, verder is het gewoon een S, misschien M.

Helemaal top

vlotte levering

ja

Goede kwaliteit

Snelle levering van mijn bestelling

Door de korting is het extra aantrekkelijk.

prima levering goede prijs

goed produkt, prima levering

Mooi produkt, goede levering

Ruime sortering en snelle bezorging

Goed!

Correcte levering

Binnen de vijf dagen geleverd, niettegenstaande één artikel niet voorradig was.

Prima service, vlotte bezorging.

Erg tevreden met de kleding. Goede prijs kwaliteits verhouding

Bestelling nog niet binnen!!

Bestelling na 7 dagen nog niet binnen.

Gewoon goed

Conform verwachting

Snel geleverd en prima kleding

Het bestelde was er al na 2 dagen. De racefiets-broek is prima, maar de zeem had voor mij iets dikker gekund. Het geeft echterg geen problemen, maart voor comfort zou iets dikker beter zijn voor mij

Fantastisch!

Voor eerst bestelling geplaatst. 1 item beschadigd en binnen 2 dagen naar grote tevredenheid geregeld!

Goeie spullen voor eerlijke prijs!

Producten snel binnen en de hele bestelling was 100% volgens afspraak geleverd!

Prettig telefonisch contact en binnen een half uur teruggebeld over de verzendinformatie.

Eigenlijk zou ik 6 sterren willen geven.

Te kleine maat, tóch een goede ervaring.

Hoewel het fietsjack een XXL maat was, was het veel te klein. Normaliter past L/XL mij prima. De terugzendprocedure was duidelijk. Het geld was in 1 dag teruggestort. Grote klasse en voor mij reden om hier vaker te bestellen.

Goede kwaliteit en snelle levering

Prima beschrijving, goed product en snel geleverd

Jammer dat je moet betalen voor een retourzending

Ik bestelde twee gelijke fietsenbroek in twee verschillende maten, met het idee één te kopen. Helaas waren de broeken niet gelijk, in één broek zat een veel grotere zeem dan in de andere, wat absoluut niet paste. Ik vraag mij eigenlijk af of dat geen fabricage fout is... Wat maat betreft zaten ze allebei prima, dus heb degene gekozen met de 'normale' zeem. Jammer genoeg had ik vooraf de voorwaarden voor retourneren niet gelezen en bleek dat ik 7,25 moest betalen om één broek terug te sturen. Wordt de broek ineens een stukkie minder aantrekkelijk in prijs. Maar ik ga er hopelijk veel plezier aan beleven!

Voortreffelijke fietsbroek

Uitmuntende kwaliteit. Bijzonder snelle levering. Klasse

Mooie website en snel geleverd

Ruime keus van betaalbaar tot vrij duur voor elk wat te vinden mooie spullen.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel