Helm was snel geleverd maar helaas te groot . Retour sturen was geen probleem .

Lekker snel geleverd fietsschoenen zit goed zeer tevreden mee

Groot aanbod, scherpe prijzen en advies!

Fijne online-shop, met een heel groot assortiment. Voor elk niveau en budget een oplossing. En heel plezierig telefonisch advies.

Goed geregeld

Na mijn bestelling doorgeven de volgende dag in huis met DHL Dank

Snelle en nette levering

Snelle levering uitstekend verzorgd

Fietsbroek Prima volgens afspraak geleverd

Besteld en volgens afspraak geleverd!

Zeer goede ervaringen

Zeer snel geleverd

Zo snel, daar kan Overtoom zelfs nog wat van leren ......

duidelijke site en snel levering

top

Super goede kleding , lekker warm

Super goede kleding , lekker warm

Super snel geleverd

Hele snelle service

Hele snelle verzending s avonds laat besteld en volgende dag s middags in huis. Overzichtelijke website met veel artikelen. Een aanrader

Positief

Snel en correct bezorgd. En voor een goede prijs.

Snelle levering, fijn product.

Prima kwaliteit en goede service

Betrouwbare partner, goede kwaliteit van de kleding voor een keurige prijs. Hele vlotte levering

Zéér goed service en informatieverstrekking

Een fietskledingset besteld en snel in huis. Wat blijkt ik had de verkeerde maat ingeschat. Volgende dag langs de winkel gegaan. Retour zonder problemen en geld direct teruggestort. In de winkel een prettig en goed advies en een leuke manier verder geholpen. Ruim assortiment en verstand van zaken. Bovendien de service is uitstekend want bijvoorbeeld navragen bij een fabrikant is geen moeite en wordt ook daadwerkelijk snel opgepakt. Een aanrader!!

Snelle levering en prima prijs kwaliteitsverhouding

Erg tevreden over de kleding en maattabellen zijn duidelijk.

Erg goede en snelle service

Na melding kapotte broek binnen één dag reactie en binnen 3 dagen nieuwe broek Ivm productie foutje

Goed, duidelijk en snelle service

Snelle reactie, snelle bezorging Ik hoop dat ik het geld van mijn retour gestuurde jas ook snel weer krijg.

Customer care is good

The size was smaller than mentioned in the product description, i had to return the product and it was arranged well by customer care via phone call.

dik tevreden

Goede ervaringen, levert op tijd, wat ik bestel en geeft nog eens korting. Al jaren bestel ik bij deze zaak, altijd goed behandeld.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel