Prima, snelle service, zorgvuldig verpakt

Uitgebreid assortiment, veel maten op voorraad en goede service

Met 4 dames ieder dezelfde mooie kledingset besteld. Telefonisch vriendelijk te woord gestaan, snelle levering van de kleding. 1 shirtje om moeten ruilen voor een grotere maat, ook dat ging heel snel. Bestel er in de toekomst zeker weer!

Na een mail ging het goed.

Het verzenden duurde lang. Na 4 dagen gemaild en gelijk verstuurd. Retour ging ook goed had te klein besteld. En gelijk het goede gehad.

Besteld en snel uitgeleverd, top producten.

Goede levering

Kwaliteit prima en vrij snel geleverd.

De schoenen werden snel geleverd en zagen er prima. Maat was ook helemaal goed.

Fietsbril

Na bestelling snelle levering En tevreden met product

Jammer dat retourneren geld kost

Een artikel was te groot, ik heb dit willen ruilen voor een kleinere maat. Vervolgens moet ik 6.. € betalen om het artikel te ruiken nog niet eerder meegemaakt en ga deze website daarom waarschijnlijk niet nogmaals gebruiken. Kan ik de artikelen ook elders bestellen voor hetzelfde geld zonder extra kosten bij ruilen.

Snelle levering, juiste product

Topkwaliteit en snelle levering

Snelle levering, goed prijs/kwaliteit verhouding. Zeker niet de laatste keer dat ik bij jullie besteld heb!

Besteld en snel geleverd. Mooie producten. Ik kom snel weer terug als ik weer wat nodig heb. Ruime keuze in MTB kleding

Prima aankoop

Wel vreemd dat op de site stond dat de jas op voorraad was en de volgende dag geleverd kon worden, kreeg ik een bericht dat het iets langer ging duren. Van mij hoeft een levering niet de volgende dag, maar als je iets beloofd, moet je het wel waar kunnen maken. Verder zeer tevreden met de aankoop.

Bestelling op tijd geleverd.

De website was overzichtelijk en toegankelijk. Het bestellen op zich, liep vlotjes.

goede kwaliteit en snelle levering

Voor eerste keer wat besteld bij jullie. 2 Paar hoge fietssokken en een windvanger. Helemaal tevreden wat er is geleverd qua product en kwaliteit!

Kleding zit goed

Ik had een fietskledingset gekocht: niet duur, zit goed, houdt me warm en het pakketje was snel bezorgd:)

snelle levering ik kocht overschoenen waterdicht maar zijn niet waterdicht

Zeer goede service

Los van de uitstekende keuze en goede kwaliteit van de spullen is de service erg goed. Toen een besteld artikel toch niet leverbaar bleek, werd er snel gekeken naar een alternatief. De communicatie en snelle afhandeling heb ik als zeer positief ervaren.

geweldige service en goede communicatie

Makkelijk en snel geleverd

Duidelijke omschrijving op de website. Omschrijving klopt met werkelijkheid. Snel geleverd.

Heel goed!

Vriendelijk geholpen met een goed advies. Spullen snel ontvangen en van goede kwaliteit.

Mooie kleding.

De sokken zal geregeld dragen.

super service

super aardig medewerkers .. super geholpen te vrede

Snel en goed contact

Huisnummer verkeerd ingevuld, hier werd snel op gereageerd. Uiteindelijk het pakketje op het juiste adres kunnen laten bezorgen.

Goede communicatie en correcte levering afhandeling !

Goede communicatie

Leuk T-shirt besteld, maar helaas was het niet meer op voorraad. Dankzij de goede en steeds vriendelijke communicatie van de klantendienst kreeg ik voldoende informatie. Het was het wachten waard. :)à

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel