Prima service en correct geleverd.

Top bedrijf!!

Persoonlijke communicatie is super. Goede service. Bestelde artikel door externe leveranciers niet op tijd kunnen leveren maar de afhandeling door Fietskleding.nl was perfect.

Het bestellen en leveren verliepen erg snel en adequaat. Ik moest ruilen voor een kleinere maat en .

Prima snel en adequaat

Snel

Snel geleverd, degelijk verpakt. Goede maatomschrijving. Endura zeer degelijk materiaal. Top!

Betrouwbaar

Goede prijzen en snelle levering. Hier koop ik vaker Rogelli kleding.

Prima producten

De gekochte producten voldoen aan wat je er van mag verwachten. Levering conform afspraak.

perfect

shirt terug gestuurd omdat het te klein was en een paar dagen later de goede maat al in huis

Goede keuze mogelijkheden

Prima site en alles makkelijk gevonden en alles geleverd zoals het hoort

Heel goed/uitstekend

Overzichtelijk winkelen in de webshop. Makkelijk shoppen.

Levertijd oké, goede retourservice, aanbeveling waardig

Keuze uit breed assortiment, levering in acceptabele termijn, 2 shirts besteld, 1tje retour, alles keurig en snel afgehandeld.

Zeer goed advies, mooie producten

Puik

Prima product. Prima service.

Side onderdelen besteld, snelle levering

Snelle superservice!!

Door Rogier super geholpen met mijn bestelling, goed op de hoogte gehouden en snelle levering! Echt een aanrader om hier te bestellen, ik ben al lekker gaan mountainbiken met mijn nieuwe spullen.

hele vlotte levering

Naar prijsverhouding goede kwaliteit,het artikel doet aan mijn verwachtingen

Goede prijs-kwaliteit

Alles werd snel geleverd en prima kwaliteit!

Duidelijke website, zeer snelle levertijden en mooie spullen

Ik ben een beginnende fietser maar denk dat ik nog vaak bij jullie zal gaan bestellen. Gewoon zeer tevreden.

Duidelijk en goede service

Had iets te groot besteld......... geroutineerd en gelijk geld terug ontvangen! Nu weer nieuwe order geplaatst.

Kwaliteit en snelle levering

Kwaliteit en snelle levering

Vlotte service en prima kwaliteit wielershirt

Binnen een dag werd een Rogelli wielershirt, rood/zwart met lange mouwen, geleverd. Al twee keer mee de weg op geweest. Het winterjack kan voorlopig weer de kast in. Happy!

Professionele en vriendelijke support

1ste bestelling geplaatst. Levering: op tijd. Advies: Vriendelijk en vakkundig

Goede maattabel, zo heb ik direct het juiste besteld. Correcte levertijd, waren zelfs een dag te vroeg. Doe zo verder, zeker een aan te raden site.

Netjes op tijd geleverd

Bestellen is makkelijk en levering is snel.

Ik had best wel wat besteld, en alles kwam 2 dagen in 1 keer binne, top! Super service, overzichtelijke website. Leuke prijs voor goed materiaal, als ik iets nodig heb kom ik zeker terug!

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel