Er was een probleem met de koerier, maar ze losten het snel op.

Ik raad deze site zeker aan.

Alles perfect zoals op de site staat omschreven en ook heel snel ontvangen zelfs naar België. Dank u wel.

Super goed op de hoogte gebracht toen een product op dat moment niet op voorraad was. En wanneer het verzonden werd. De producten zien er super goed uit en zitten heerlijk

perfecte pasvorm en uitstekende bezorging

Ga zo door prijs kwaliteit

Gewoon top beter kan bijna niet

Gewoon top beter kan bijna niet

Goed service

Fietskleding besteld, die, bleek later, niet op voorraad was. Netjes en mail hier over ontvangen, met de verwachte levertijd en daarna is het product netjes bezorg zodra deze binnen was. Ik ben dus erg te vreden over de communicatie.

Zeker een aanrader! Levering was iets later dan vooraf aangegeven. Vertraging wel goed gecommuniceerd via de e-mail.

Afspraak = afspraak, op tijd en goed materiaal

Zeer goede service

Zeer snelle levering. Wilde produkt ruilen. Telefonisch contact verliep prima. Op de ene dag retourzending de volgende dag nieuwe produkt weer ontvangen. Ga zeer zeker hier weer kopen

Snelle levering, betrouwbaar

Makkelijk en snel met ruilen voor een andere maat

Poduct voldeed niet, maar zeer snel geld terug

Helaas voldeed het product niet aan mijn verwachtingen. Na retourneren had ik zeer snel mijn geld weer terug (moest alleen zelf de retourkosten betalen, maar dat is het risico wat je loopt met online kopen)

hele goede snelle reactie op bestelling

helaas was er iets niet voorradig van de bestelling er werd snel gereageerd via de telefoon om te overleggen of we de andere artikelen alvast wilden hebben of afwachten tot alles aanwezig is en wat ook belangrijk is de tijd die het ongeveer zou duren tot de bestelling compleet verzonden kan worden Top!!!

OP tijd bezorgen.

Gewoon positive

Snelle service en goede prijzen

Superservice

Gemakkelijke site om te bestellen en super snelle service bij retourneren.

Goede contact, snel levering, alles precies als besteld

Snelle en keurige levering. Veel keus. Over de kwaliteit kan ik nog niets zeggen, bestelling is een cadeau voor iemand, moet nog gegeven worden. Maar op het eerste gezicht zag het er prima uit. Hoop dat de winkel weer snel open kan, kom ik live winkelen

Prima winkel

Goede prijs/ kwaliteit verhouding en zeer behulpzame medewerkers. Assortiment is ook erg uitgebreid, volop keuze!

Snelle levering, goede kwaliteit en goede prijs.

Heel tevreden met de levering, opvolging levering, goede kwaliteit en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Snelle levering en duidelijke webshop, topservice!

Mijn bestelling was zeer snel bezorgd en keurig verpakt afgeleverd.

Prima service!!

Zeer tevreden over wijze waarop foute levering werd hersteld.

Supersnel en goed

Goed voor een goede prijs, en supersnel geleverd!

Wat je verwacht maken ze waar!!

De online bestelling bleek toch niet te passen, telefonische een afspraak gepland om te ruilen waarbij de telefoniste controleerde of het artikel nog op voorraad was? Tot mijn verbazing lag de bestelling op naam netjes klaar. Toppie services!!

Goede service en snelle levering

Leuke site met veel informatie. Gemakkelijk te bestellen, er is een maattabel. Snelle levering Gemakkelijk te ruilen

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel