Prima. Alles geleverd zoals vooraf beloofd

Prima. Alles geleverd zoals vooraf beloofd

Prima en prijsgunstig

Snelle levering, kwaliteit lijkt goed (al kun je dat pas over een paar weken echt zeggen). Prijsgunstig.

S'avonds besteld volgende dag in huis. Goede kwaliteit en prijs ben zeer tevreden.

Snelle juiste levering

Levering juiste artikel meteen de volgende ochtend.

Snel, duidelijk en goed

Duidelijke communicatie en zeer snelle service.

Volledig in orde.

Alles geleverd zoals gezegd op de site.

Goede kwaliteit voor weinig geld

Alles binnen een dag geleverd Kwaliteit is top Mooie spullen waar ik veel.plezier aan ga beleven

Ontbreken info

Ik heb het verzoek gedaan om zweetshirt in een maat groter te leveren en de ander te crediteren. Ik zie verder niet of daar gevolg aan wordt gegeven.

top winkel !!!

goed geholpen, was wat vertraging met kleding wordt hierover goed geïnformeerd ,mocht zelf een andere set uitzoeken als de leverancier niet op tijd zou leveren. Nogmaals top !!!

Prima service en afhandeling

Goede en snelle service

Ondanks dat het gekochte product niet voldeed kan ik toch alleen maar positief zijn over de goede en snelle afwikkeling.

Speciaal voor Simone

Goede producten.

Goed getest met koop advies met bv. de maat voering. En snel geleverd.

Gewoon snel leveren wat je hebt besteld

zonder gedoe

perfect

mijn persoonlijke ervaring is top vriendelijk en doen alles om tot een goede keuze te komen en denken bij je bestelling mee of je wel de juiste keuze hebt gemaakt

Fantastische, en zeer snelle en correcte levering.

Zeer snelle en correcte levering van mijn bestelling. Top produkt, voor een maatschappelijke prijs. Een aanbeveling voor je fietsaankopen.

Scherpe prijzen, redelijk snelle levering: top!

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Waarom krijg ik korting als ik al betaald had ?Dan pas zie je een kortingscode.

Voel mij bedrogen.Ik koop niet voor kortingen,maar met een korting geef je de indruk dat ik teveel betaal.

Top kleding tegen een goede prijs

Top kleding

Goede kwaliteit

De fietskleding is goed en wordt netjes geleverd

Prima service van een medewerker die ik ook kon bellen

Eerst een maatje te klein besteld. Ik bestel weinig via internet dus even gebeld hoe ik dit het beste kon oplossen. Medewerker aan de telefoon regelde meteen een nieuwe zending van een grotere maand en ik heb de oude pas teruggestuurd nadat ik zeker was dat de nieuwe handschoenen paste. Liep zeer soepel.

Veel keus en snelle levering!

Vrijdagavond bestellen en zaterdagmiddag leveren. Helaas had ik een maatje te klein besteld. Dus retour en een maatje groter in bestelling. Ik werd keurig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Vrijdagmorgen ontvangen. Nu weer helemaal de blits maken op mijn fiets!!

Goed en goedkoop

Eerste keer een bestelling geplaatst goed en snel geleverd . Zeer te spreken over dit bedrijf.

Goede service en snelle levering!

Goede service en snelle levering!

Prima ervaring jongens!

Snel, goed en coulant.