Duidelijke site en goede levering

Mooi wielershirt uitgezocht. Levering werd iets vertraagd, maar daar werd bericht van gegeven en toch nog snel binnen

Op tijd geleverd en goede communicatie per mail.

Duidelijk website, spullen snel te vinden.

Mooie fietsbroek en snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering!

Duidelijke website en goede omschrijving van de kleding. Snelle levering van de bestelde goederen. Kwaliteit; kleuren en pasvorm is conform de afbeelding en omschrijving op de website.

Goede service zonder opsmuk

Kledingset was eerst niet helemaal compleet, maar toch binnen 3 dagen geleverd.

Super klantenservice

Product was niet correct. De service was meer dan ik kon verwachten. Een nieuw product werd door de klantenservice meteen besteld en opgestuurd.

Ik ben zeer goed geholpen. In eerste instantie was er een misverstand en was het gewenste product niet meer beschikbaar. Dit werd snel en netjes opgelost en er werd direct meegedacht aan mogelijke oplossingen.

Niet daar koopen

Echt schlechte klantenservice. Jij moet jou paket op eigen risico terugsturen en als het mis gaat ben jij de lul.

Goede website

Keurig en snel geregeld

Goede service en snelle levering Details en specs over het artikel kan uitgebreider

Snel , goedkoop en betrouwbaar

Prima bedrijf.

Snel geleverd en prijstechnisch prima.

Hele snelle en keurige levering

Hele snelle en keurige levering

Snel geleverd en mooi product!

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Snelle levering, goede kwaliteit en pasvorm.

Mooi product, snel geleverd.

Snel en goed geleverd!

Helemaal tevreden.

Goeie ervaring

Bestelling geplaatst met 10% korting. Ik ben goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. De levering vond op de afgesproken datum en ong. tijd plaats. De producten waren keurig en goed verpakt. Ik ben zeer tevreden over de producten en de gehele gang van zaken.

Alleen niet de juiste kleur, dacht dat t rood was maar is oranje.. jammer

Goede service mooi web met mooi artikel Ga zo door.

prima. Levering keurig op tijd

Goed en tijdig op de hoogte gehouden van wat niet geleverd kon worden en interessante alternatieven aangeboden.

Prima, dus geen klachten

Gewoon besteld. Goed op de hoogte gehouden van waar mijn pakketje was. Netjes op de gemelde tijd afgeleverd en het product was zoals besteld, dus in orde.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel