Netjes en goed verzorgd

Goed product en duidelijk website

Goede service en contact via mail over je bestelling.

snelle levering en goede producten

Na mijn keuze en bestelling verliep alles vlot en volgens afspraak. Goede service en de bestelde producten voldoen aan mijn eisen.

Snel geleverd en product is perfect!!

Goede, snelle levering maar 1 afspraak niet nagekomen.

Ik heb het artikel geruild voor een grotere maat en zelf 4,60 verzendkosten betaald. Die zou u terug betalen als een artikel wordt geruild. Het geld is helaas nog niet bijgeschreven op mijn rekening. Hoe gaat u deze afspraak alsnog nakomen? Pas dan ben ik echt tevreden en zal ik u aanbevelen!

Snelle levering. Uiterst goede service.

Materiaal is niet genoeg compressiegevend

Ik begrijp dat het doel van de benenstukken niet alleen warm te krijgen, maar ook spiermassage om bloedcirculatie tijdens het sporten te stimuleren. Het zou perfect zijn als het materaal wat meer compressie gaat geven.

snelle levering van de fietsbroek die ik had besteld

Prima geholpen!

Goede producten en service

Ik heb naar tweemaal artikelen retour gestuurd te hebben nu een perfect kledingsetje kunnen vinden. Iets uitgebreider advies in het telefoongesprek vóór de aankoop had er voor kunnen zorgen dat het in één keer gelukt was, maar het is nou eenmaal lastig zonder kleding te passen nu de winkels niet open zijn. Ik ben goed geholpen met de verdere afhandeling. Prijzen zijn ook netjes.

Alles correct

Was helaas te klein, maar geld terug in 5 dagen,heel betrouwbaar dus

Voldoet aan verwachting

Snelle levering, en voldoet aan de verwachting.

Keurig op tijd. En na retour door omdat het product niet voor mij geschikt was snel het geld retour.

Eenvoudige bestelprocedure en vlotte levering

Niets aan toe te viegen

Prima op afgesproken dag

Eerste keer hier besteld, Duidelijke info op de site, en snelle levering. Ben tevreden.

Sneller en goede service

Prima services

Prima sevices

goed product, correcte levering

Mooie wielerkleding, geweldige service!

Vroeger veel gefietst waar vaak werd gekozen voor de duurdere merken. Nu met wat extra Corona kilo's wil ik toch graag weer aan de bak, maar heb er wat minder geld voor over dan vroeger. gezocht naar goede en betaalbare wielerkleding waar ik terecht kwam op de website van wielervoordeel.nl Eerst wat extra besteld om ook de goede maat te hebben. Heb nu een basis pakket wat ik gaandeweg via deze website ga uitbreiden. Het retourneren en terug betalen ging ook fantastisch snel. Ik ben zeer tevreden!

snelle service, goed assortiment

altijd prijs bij fietskledingvoordeel. nl

Goeie kwaliteit en snelle service.

s'avonds de knoop door gehakt en de volgende dag in huis. De maat is ook gewoon Nederlandse maat dus past goed. Kortom tevreden

Helaas niet bestelling binnen 1 dag geleverd, maar na een mailtje gestuurd te hebben keurig snel reactie gekregen! Dag later was alles in huis

goede kwaliteit en snel geleverd!

bovenstaande dekt alles!

Top bedrijf

Goed geregeld .

Bestellen en leveren ,prima.

Goede ervaring met Fietskleding oordeel. Snelle levering.

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel