Goede site en snelle levering.

Snelle levering, maar retourneren kan beter

Snelle levering, avond ervoor besteld, dag erna in huis, ruim aanbod, scherpe prijs kortom, niets op aan te merken. Echter, de retourprocedure was wel even zoeken, later bleek dit bij de factuur in te zitten die online verstuurd was. Dit kan makkelijker, want bijlages lezen is niet iets wat iedereen doet verwacht ik.

Snel en Corte ct

Goede prijs en snelle verzending!

Geweldig service

Super tevreden. Snel service.

Service is heel goed tot nu toe

Goed en snel

Prima afhandeling van de online bestelling. Kanttekening: bij mijn winkelmandje stond voor 23:59 bestellen is volgende dag in huis. Maar elders op de site staat een ander tijdstip.

Levering conform bestelling en snel. Top!

Prettige webshop en goede service

Groot aanbod in alle prijs niveaus! Voor het eerst wat op deze webshop besteld. Hoewel de webshop aangaf dat alles op voorraad was, bleek nadat ik iets had besteld toch iets niet op voorraad in mijn maat te zijn. Echter is dit heel vlot en correct opgelost door de medewerkers van Fietskledingvoordeel.nl Ik zou het aanraden!

Gevraagd en geleverd

Bestelling voldoet aan mijn wensen

Vlotte levering. Klantvriendelijk proces

Heb iets besteld bij Fietsvoordeel voor de verjaardag van mijn verrassing. Het artikel werd binnen 2 dagen netjes afgeleverd.

Erg tevreden . Zeer snelle levering

Erg goede snelle bezorging. Nog niet eerder zo gehad

goed en netjes ontvangen

broeken en shirts netje afgeleverd en snel ook nog

Zeer snelle levering. Goed verpakt. Verder geen opmerkingen.

Snel en deskundig

Goede en betrouwbare webshop

Overzichtelijk, veel keus. Makkelijk bestellen en retourneren. Betaling idem, zonder problemen. Veel keus.

Top producten tegen goeie prijs

Snel online bestellen snelle levering en makkelijk ruilen mocht iets niet goed zijn.

Fijne service

Winkel is flexibel in manier van retourneren (kon langs bij winkel in plaats van opsturen) en denkt mee als producten later aankomen dan verwacht. Tweemaal besteld, tweemaal een zeer goede ervaring gehad.

Practige kleding helaas onduidelijke maten

Heel erg mooie fietskleding keurig op tijd ontvangen. Zag er prachtig uit, maar helaas was de maat XL van de Italiaanse kleding ongeveer 3 maten te klein voor mij. Superjammer, ga toch maar een keer in de winkel langs denk ik. Ook jammer dat het retourneren toch € 7,00 kostte (vaak is dat gratis via DHL)

Snelle levering.

Ik heb mijn wielren kleding donderdag gekocht vrijdag had ik het gelijk al in huis. Kleding zit perfect! Binnenkort plaats ik nog een bestelling.

Snel en goede levering

Prima winkel, maar Retourneren is te duur

Je wordt in de verleiding gebracht met te kopen zodat je 10% krijgt. Maar retourneren kost snel €7 en moet je zelf betalen. Verder een prima winkel met snelle bezorging.

Besteld en de volgende dag lles in huis. prima geregeld.

Gewoon heel goed afgehandeld. Zoals aangegeven besteld en een dag later alles in huis.

Goede aanbiedingen en producten worden goed omschreven

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel