Ik vind het zeer goed

Ik vind het zeer Goed de levering is erg snel ik vind het zeer goed

Snel geleverd, goede kwaliteit en leuk geprijsd.

Normaal fiets ik alleen in het voorjaar in de zomer, maar door het heerlijke weer van de afgelopen dagen kon ik de verleiding van een rondje op de racefiets niet weerstaan. Enkel de lange fietsbroek en een jasje miste nog in mijn voorraad fietskleding. Bij Fietskledingvoordeel.nl kon ik heel voordeling een set met een lange broek, jasje en zweetshirt aanschaffen. Dit werd de volgende dag al geleverd waardoor ik meteen op de fiets kon springen. De fietskleding is van goede kwaliteit en zit lekker. Het zweetshirt was helaas een stuk groter dan de jas in dezelfde maat, en omruilen is op eigen kosten. Afgezien daarvan, heb ik een goede ervaring met Fietskledingvoordeel.nl!

Snelle levering en inderdaad een mooie korting erbij.

Vlug geleverd, goede kwaliteit

Snelle levering, mooie petjes.

Sneller levering , en mooie aanbiedingen

Heb nu twee sets van Rogelli gekocht winter en zomerset . Top ook schoenen. Levering gast snel en duidelijk communicatie over wanneer het geleverd word . Mooie aanbiedingen

Supersnelle levering

Meer merken

Snel en goed!

Gemakkelijk bestellen en snelle levering

Uitzoeken maat opgeven en bestellen, gemakkelijker kan haast niet en twee dagen later bezorgd.

mooi op tijd bezorgd, kleding super fijn

Goede bezorging, ondanks website aangeven dat iets later is, met 2 dagen in huis. Kleding past perfect

Mooie helm

Mooie mat zwarte helm. Zit lekker

ervaring is goed, helaas niet mijn maat in voorraad dus kan de kwaliteit en ervaring niet beoordelen

Prima service, klantvriendelijk en snelle levering.

Ik koop hier vaker ivm goede ervaringen.

Helemaal goed.

Goed verpakt en alles paste precies zoals het zou moeten, erg tevreden.

Goed product en snelle levering

Sokken besteld die er goed uitzien en lekker zitten. Vandaag besteld morgen in huis.

eerste ervaring goed

eerste levering wat lang moeten opwachten en de indruk dat het pakje al ergens opengedaan was ook zeer kleine maten

Retourneren kost geld!

In de beschrijving staat dat de kleding dezelfde maatvoering heeft dan je normale kleding nou dat is dus gewoon niet zo. Vervolgens moet je ruilen en dan moet je het zelf ook nog betalen. Gewoon slecht.

Zeer goede en snelle service!

Ik ben zeer tevreden over de service en snelle levering Ook over de kwaliteit van mijn bestelde artikelen ben ik zeer tevreden.

Snele duidelijke service

Goede site. snelle levering.

goed adres

ik had de pech dat een grootste maat te klein was. Afhandeling correct en snel.

Comfort valt tegen

Ik heb een bib short besteld n.a.v. een aanbeveling op internet. Hij zit niet zo prettig als gehoopt. Terugsturen kan wel, maar dan moet ik zelf de verzendkosten betalen. Ik ga hem toch maar een tijdje uitproberen. Misschien moet ik eraan wennen.

vlotte verwerking

vlot afgehandelde bestelling

Ruime keuze en snelle levering

Ruime keuze en snelle levering

snelle service en je krijgt wat je wilt

website is overzichtelijk. LEvering gaat erg snel en overzichtelijk

Naar verwachting

Snelle levering en goede prijs en kwaliteit

Hoger Einde-Zuid 13

1191 AG Ouderkerk aan de Amstel