Altijd héél goed ingepakt ontvangen.....

Ik ontvang exact de plant die op het plaatje staat. Overigens, ik ben overgegaan op de hydrocultuur. Makkelijk om op tijd de juiste hoeveelheid water te geven, want ik geef altijd teveel en te vaak water. Verder moet ik me altijd beheersen om niet teveel planten te bestellen. Vol is vol......

Zeer tevreden met het product en snel verzorging!

Het bestelling was snel verzorgd en in prima staat. Ook goede kwaliteit met instructies over het verzorging van de plant op de site. Mijn plant heeft een goede plek in huis gekregen en ik geniet elke dag.

Goede prijs kwaliteit, snelle levering

Goede prijs kwaliteit, snelle levering

Ik ben tevreden met mijn mooie plant en Prima service.

Ik heb een prachtig mooie plant. Het werd op tijd geleveerd. Ik krijg vriendelik personeel aan de telefoon voor de vraag dat ik had

Mooie goudspalm besteld die keurig werd afgeleverd. Zijn er erg blij mee.

Goed verpakt en snel verzonden !

Mijn ervaring met Fleurdirect is perfect ! !

Prima ervaring, mooi product.

De plant kwam goed verpakt aan en het was een verrassing hoe mooi de plant uit de doos kwam. Nu naar een paar dagen staat de plant echt te stralen in ons huis, echt een eyecatcher!

Prima ervaring, mooi product.

Prima producten geleverd.

Heel goed verpakt en geleverd na bestelling.

Alles is prima verlopen

Goede ervaring, alles is super verlopen

Zeer goede ervaring.

Was huiverig om online ongezien een plant te bestellen dit bleek geheel onterecht.Goede track and trace veilig verpakt er kwam een zeer gezonde helder groene plant.Echt prima kwaliteit ik ben er blij mee.Ik zou zeker (na de winter ivm kou)nog eens bestellen.

Uitstekend!

Goed verpakt en conform afspraak bezorgd. Hartelijk dank.

Mooie planten

Ze hebben mooie planten.zonder bruine plekken in in bladeren of stukken in zitten bruin zijn of afgebroken stengel zo bij tuincentrum vaak zie.ook duur vind ik.wat ze soms vragen voor planten.informatie ook niet vaak.werken daar wel geen verstand van de meeste dingen.hier kun je informatie kijken wat voor plant is en de verzorging nodig heeft.

Slechte service

Na mijn eerste bestelling enthousiast. Ik had een hydroplant, drie planten in zelfwaterende potten en kunst hangplant. De hydroplant doet het prachtig maar er was een palm die vrij snel slechter werd. Navraag gedaan: Dan moet je dit doen, dat doen, goed water geven (zelfwaterende potten!!!) Enzo. Gedoe. Omdat de hydroplant het zo goed doet, daar nog eentje van besteld om in die pot te doen van de plant die is dood gegaan. Daar ook weer zoveel mis gegaan. Geen watermeter erbij, geen instructies en ik had een megazak hydrokorrels besteld die ik helemaal niet nodig had, maar op aanraden had gekocht. Ik kan nog wel even doorgaan maar dan wordt het zo lang! Nee, ik raadt deze tent absoluut niet aan!

Very positive experience

Good client service, quick delivery and beautiful plant for a reasonable price.

Mooie plant, perfecte pot, top service!

Goede ervaring.

Mijn bestelling is naar tevredenheid afgehandeld

Besteld en snel geleverd, top !

111 Hoeksekade B

Bergschenhoek 2661JL