Top produkt

Prachtige Strelizia en de plant en jullie service heeft mijn verwachtingen ver overtroffen. Ik ben er erg blij mee. En zeer vriendelijk bezorger die nog wat goede adviezen heeft gegeven.

Prima !

De planten worden netjes en stevig verpakt, komen zonder beschadiging thuis aan. Sterke planten die lang meegaan.

Erg tevreden met de planten

Omschrijving op de site was volledig en de plannen waren netjes geleverd in goede conditie. Met de bijgevoegde instructie maakte het af.

Mooie plant, snelle levering, in goede staat.

Mooie planten in verzorgde potten

Planten zijn mooi en ook de opmaak in de potten is prima. Wat ik jammer vind is dat ik twee planten heb besteld, die in twee aparte leveringen (twee dagen na elkaar) zijn afgeleverd. Dat had echt niet gehoeven. Het was geen probleem geweest om een dag te wachten en de twee planten tegelijkertijd te ontvangen. Dus daar ligt qua duurzaamheidsgedachten en kostenbesparing/efficiency nog een uitdaging voor jullie.

Bijna super

Aanvankelijk verveeld omdat jullie telefonisch niet te bereiken waren ( het opgegeven nummer bestaat niet…?) om rechtstreeks het probleem te melden.

Door mijn fout vertraging bij de bestelling,maar de medewerkers van Fleur direct hebben allen moeite gedaan om mijn fout te herstellen. Compliment

Zeer stipte levering en kwalitatieve planten!

Degelijk verpakt en super verse planten. Top!

Hele fijne webshop

Ik heb er een mooi olijfboompje besteld die ik in goede orde heb ontvangen en snel geleverd.

Perfecte kwaliteit

Prima planten, zeer slecht verpakt maar uitstekend opgelost

Ik heb een areca, een sansevieria en 40 liter hydrokorrels besteld. Het zijn prachtige planten met een prima prijs/kwaliteitsverhouding, maar de verpakking was uitermate slecht. De doos waarin de plantenpotten zaten lag op zijn kant in de hoge omdoos, met de hydrokorrels er bovenop. Hierdoor lagen de planten in een knik omhoog. Voor de areca was dat geen probleem, maar van de sansevieria zijn meerdere bladeren geknakt en onherstelbaar beschadigd. Dat dat zou gebeuren had FleurDirect zelf ook wel kunnen bedenken. Een eerdere levering was overigens wel goed verpakt, zodat sprake is van een incident. Update: Na het plaatsen van deze beoordeling (met oorspronkelijk 2 sterren) werd ik gebeld door de klantenservice van Fleurdirect. Zij vroegen om foto's van de geknakte sansevieria en hebben daarna direct een nieuwe plant gestuurd. TOP!

Prachtige volle planten, goed opgemaakt als semi-hydro

Correcte levering van een aantal planten in zelf-regulerende bloempotten. Goed verpakt zodat ze onbeschadigd worden aangeleverd.

mooie boom en snel gelverd

heb een prachtige citroenboom besteld en die is met een kleine vertraging , wat keurig gemeld werd, toch nog op tijd geleverd!

Goede ervaring

De yucca was net zo mooi als op het plaatje.Ik ben super blij met de plant

Een zeer goed ervaring..snelle levering en de bloemen zijn perfect...

Goed uitziende plant, snelle en goede levering.

Kamerplant overeenkomstig met foto op website. Snelle levering en goed verpakt. Afwachten of de plant de reis goed doorstaan heeft.

Prima verpakt, niks beschadigd, snel geleverd en voldoet aan mijn verwachtingen .

Mooie plant, snel geleverd

De plant was snel en makkelijk te bestellen, Kwam snel thuis gestuurd, je werd goed op de hoogte gehouden wanneer hij kwam. Plant is mooi en vol . M’n zus was er blij mee.

Gerne wieder - ich liebe diese Palmen (Rhapis Excelsa)

Jetzt hat es auch mit der Lieferung der 2. Palme geklappt. Der Hochsommer hat wohl manches beim Transport schwieriger gemacht (Hitze vermutlich auch in den Laderäumen). An der Transportverpackung liegt es nach meiner Ansicht nicht - nichts daran auszusetzen. Bei den Spediteuren sind die Pflanzen wohl verschiedentlich schlecht behandelt oder gar ruiniert worden. Bei der Sendungsverfolgung reichlich Information, allerdings oft Rätselraten angesagt. Angenehmer E-Mail-Kontakt mit Fleurdirect. Ich fühlte mich ernstgenommen und hatte den starken Eindruck man sei an einer kundenfreundlichenn Lösung interessiert. Die es dann ja auch gegeben hat. Anregung: vielleicht so was wie die Beförderung mit dem Spezialversender (für empfindliche Güter) - gerne auch gegen Aufpreis - anbieten. Könnte im Hochsommer Sinn machen. Danke für erfolgreiche Bemühungen.

The shop has offered a solution only after a bad review

I'm changing this review from 1 to 3 stars because after the initial review (see below) their costumer service have contacted me, apologised, refunded me for the items not delivered and sent me a plant to replace the dying plant they'd delivered earlier. This happened 2 months after I initially contacted them with the problem, a month after they started ignoring me, and only because I left them a bad review. Original review: They delivered me sick plants, then in an email said "hopefully the plants will recover soon", then in a different email "we are happy to see healthy plants". Why do healthy plants need to recover? Multiple photos of damaged leaves and dead branches didn't help, and I was left to deal with dying plants on my own. Very rude customer service.

Na wel 9X een mooie plant te hebben ontvangen, kan ik alleen maar zeggen dat Fleur Direct ook echt Uitstekend is, de planten zijn mooi,stevig en ook erg goed ingepakt, mooi verzorgd en bij de meeste planten zag je ook al de aanmaak van nieuwe bladeren of stengels zoals bij de palmen. Ik ben een zeer tevreden klant en vind het jammer dat mijn huis niet groter is omdat Fleur Direct ook nog ééns zeer mooie aanbiedingen heeft. Dus daarom 5⭐⭐⭐⭐⭐wat jullie helemaal verdienen. Groetjes van Susan.

Mooie potten en plant mooi opgepot

misnoegd

planten in de shop gezet die niet voorradig zijn en nu laattijdige levering

Snel en marktconform

Snelle levering en een mooi product

correcte levering

naast een correcte levering mocht ik ook kwalitatieve planten ontvangen.

111 Hoeksekade B

Bergschenhoek 2661JL