Tot volle tevredenheid

Voldeed aan hetgene besteld, goed verpakt en met 2 werkdagen geleverd.

Snelle service en levering

Goed verpakt, snelle levering en service

Zeer zeker aan te bevelen, goeie service. Plant gekregen zoals afgebeeld op website… toppie.

Voor herhaling vatbaar

Plant palm besteld van 2 meter en binnen 2 dgn in huis. Zeer mooie plant. Goede prijs bij tuincentrum veel duurder Goede service Klant vriendelijk Ik ga er zeker wat vaker bestellen

Leveren goede produkten en volgens afspraak.

Ik heb planten en bloempotten besteld van goede kwaliteit met goede uitleg.

top

perfecte service

Goede site, duidelijke omschrijvingen, snelle levering. Mijn plant was op een zeer professionele manier verpakt

Boven verwachting

Met enige aarzeling toch maar eens een plant online besteld. De plant werd snel geleverd, was zeer zorgvuldig verpakt en ziet er prachtig uit. Hij is mooier dan ik had durven hopen. Alle reden om nog een tweede plant te bestellen.

Perfekter Kundenservice

Lieferung wie bestellt. Eine Reklamation, dessen Ursache beim Versandunternehmen zu suchen war, wurde von Fleurdirect innerhalb weniger Stunden zur vollsten Zufriedenheit erledigt. Sehr gute Kommunikation. Gern und jederzeit wieder: Fleurdirect.NL

Mooi citroenboompje in terracotta pot

Mooi citroenboompje in terracotta pot. Alles goed aangekomen. Nu kijken hoe het boompje zich ontwikkelt

Snelle levering, goed verpakt

Product zorgvuldig ingepakt en op tijd geleverd. Prachtig product en snelle service.

alles was naar wens

wat ik besteld heb was wat ik verwacht had. Ook geleverd op het voorgestelde tijdstip.

Prima levering

super goed

de plant die ik besteld had was goed verpakt en was prachtig

In super goede staat afgeleverd!

Snelle bezorg service en de orchidee is helemaal prachtig!

Beetje slordig

Slordig met afhandeling van annuleren. Had correct kunnen gebeuren.

Had 3 Calistemon gekocht waarvan er twee niet goed waren. Heb contact opgenomen en samen alles uitgesloten waarom die twee Calistemon het niet deden. En heb na overleg twee prachtige nieuwe Calistemons gekregen en die staan er enorm mooi bij. Nogmaals Van Harte Bedankt!!

Belofte om op tijd te leveren niet waar kunnen maken

Online een plant en pot besteld i.v.m. de opening van een nieuw pand van een relatie. Helaas is de belofte om binnen 48 uur te leveren niet gelukt, terwijl de plant 72 uur van te voren was besteld. Jammer. Ik had er meer van verwacht.

Goede website

Mooie planten goed geleverd

Luisteren en bieden oplossing. Mijn ervaring ik ben vaste klant van ze..

Perfect product en perfecte levering

Alles perfect in orde

Snelle levering, plant op hoogte

Mijn citroenboom was zo hoog als beschreven was, hij had al citroenen die nog moesten kleuren, ook open bloemen en knoppen waren nog volop aanwezig

Mijn ervaring is goed

Alleen jammer dat de plant bruinen Uit einde heeft op de bladeren

Correct en vertrouwenswaardig

Precies zo volgens afspraak!

111 Hoeksekade B

Bergschenhoek 2661JL