Beetje teleurgesteld

Prachtige plant besteld en echt super gave potten. Toen de planten binnen kwamen waren ze tot mijn grote teleurstelling veel kleiner dan dat ik had besteld. Ik had hoogte 70cm besteld en krijg 2x amper 50cm binnen. Dus de potten kan ik niet gebruiken omdat de planten in de pot verzuipen. De planten krijgen nu een andere plek in huis. Wel ben ik ontzettend blij met mijn potten want WAUW wat zijn ze mooi, ik ben helemaal verliefd! En alles was zeer netjes en met zorg verpakt.

uitstekend afhandeling

Prima afhandeling, zeer tevreden.

prima prijs kwaliteit

Overzichtelijke site en duidelijke uitleg over de verzorging van de plant. Plant wordt goed en stevig ingepakt voor vervoer.

Een prachtige plant, identiek aan de foto op de site. Zeer snelle levering.

Prachtige planten

Prachtige planten...keurig verpakt

Gezonde en verse planten. Goed ingepakt, op tijd geleverd. Dikke 10. Dankjewel.

Pot beschadigd, plant goed.

Een mooie pot (van 180 euro) met plant laten opmaken en leveren. Levering gebeurde netjes via afspraak binnen 3 werkdagen. De pot heeft meerdere beschadigingen. Hierover contact met klantenservice gehad en ze bieden een kortingsbon van 40 euro op een volgende aankoop. Ik heb aangegeven dat ik een kortingsbon oké vind, maar 40 euro wel weinig vind voor een pot die je niet als nieuw kan kopen en waarvoor ik 180 euro heb betaald. Klantenservice gaf niet meer toe, hier moet ik het maar mee doen…. Plant zag er verder mooi uit. Was mooi opgemaakt. Vochtmeter werkte niet, batterijen die erbij zaten bleken onder corrosie te zitten. Met nieuwe batterijen werkte hij wel. Echter moest je wel weer een gat maken in de grond om de meter ver onderin de pot te krijgen. Was beter als deze bij opmaken vast gemaakt was.

Ondanks een een verkeerde levering word dat snel en netjes opgelost Zeer te vreden

Hele mooie palm!

Een hele mooie palm ontvangen

Mooie planten

Mooie planten

Ik had 2 planten gekocht. Deze waren netjes verpakt en snel verzonden. Het zijn mooie en gezonde planten.

Hele goede ervaring

Fijn contact gehad met de klantenservice. Goed advies gekregen over een plant en pot. Inmiddels binnen gekregen en super verpakt. Staat nu te shinen in huis.

Snel bezorgd en goed verpakt

Mooie pot met orchideeën vol met knoppen waarvan de eerste snel de knoppen uitkwamen daarna elke volgende op de stengels de knoppen geek werden en afvielen. Denk dat het de nacht voor de bezorging te koud is geweest. Gelukkig is rest van de knoppen groen dus die komen wel uit.

Van het bestellen tot de plant in huis in één woord uitstekend.

Natuurlijk altijd leuk om een plant uit te kiezen, fijne website en ontzettend veel mooie planten met verzorgings tips erbij. Bij de plant zelf die je kiest staat een kort verhaaltje geschreven( om het zo maar te noemen,) wat ik erg leuk vind om te lezen over de plant. Ik heb nu al 3 redelijke grote planten besteld, de tweede keer had ik 2 palmen tegelijk, ze zijn alle drie net zoals op het plaatje , zelfs nog mooier en heel goed en netjes verpakt, mijn complimenten voor iedereen daar, ik ben er heel erg blij mee en krijg ook altijd reacties van mensen/vrienden die bij mij thuis komen. Ik moet me beetje inhouden om nog een vierde grote plant erbij te halen ha,ha, maar het is niet teveel , heb een mooie kleine jungle gecreëerd. Ik zal ook zeker bij jullie blijven bestellen en raad ook andere mensen aan om bij jullie een plant uit te zoeken.

kwaliteit

paradijsvogelplant ziet er mooi uit net echt. top

Tot dusver alles perfect.

Geen negatieve vaststellingen.

Top.

Producten en service zijn top

Ik had een klacht en Fleurdirect heeft dat perfect opgelost. Ik ben super blij en ik beveel Fleurdirect bij iedereen aan. Ik koop mijn plantjes nog enkel online bij Fleurdirect

Snel en netjes

Nooit meer

De planten welke ik heb ontvangen zijn gewoon slecht! De helft korter dan wat aangegeven staat op de site en ook half zo vol. Ik had de plant laten opmaken en alles zat onder de aarde. Het andere plantje zat zo los in de pot dat hij niet eens kan blijven staan! Alles kan op eigen kosten retour en het geld voor het opmaken ben ik kwijt. Een grote teleurstelling dus. Retour is wel snel verwerkt.

Snelle levering, netjes verpakt, top kwaliteit

Snel besteld en snel en goed verpakt geleverd.Voldoet aan verwachting

Helemaal tevreden

Goed verpakt en product ziet er goed uit!

Gewoon heel goed

Mooie planten ontvangen in een keurige verpakking. Snel geleverd!

Zeer slecht!

Zeer slechte service! Voor *** euro een grote plant en pot besteld en gekozen voor de opmaakservice. Op de website lijkt het alsnog het allemaal netjes bezorgd gaat worden, maar in werkelijkheid werd mijn bestelde plant op de kop geleverd door de Post NL bezorger die niet wist wat er in de doos zat. Het resultaat was één grote rotzooi in huis; alles lag door elkaar in de doos en in huis. Hartstikke lang bezig geweest met opruimen en van de (extra voor betaalde) opmaak was niks meer over. En het bleek ook nog de verkeerde plant te zijn. Contact opgenomen met de klantenservice en ook hier een zeer slechte service. Ik kreeg een belachelijk voorstel en daarna hoorde ik dagen niks. Zelf opnieuw contact opgenomen waarop er nog een lelijke discussie ontstond (erg onprofessioneel) ipv vriendelijk service. Bijna een week geleden de belofte gehad een nieuwe plant geleverd te krijgen, maar ook hier niks meer van gehoord. Zeer zeer zeer slecht!!! Mijn tip; bestel hier nooit!

111 Hoeksekade B

Bergschenhoek 2661JL