zeer goed

zeer goed

Prima service en garantie

In januari een plant geleverd gekregen, na drie weken bladeren bruin. Foto's gestuurd en blijkt de plant door de vorst en vervoer dood te zijn gegaan. Fleur direct deelde na bekijken van de foto's mede direct een nieuwe plant te verzenden en bood hun excuses aan voor het ongemak. Keurig te woord gestaan en perfect opgelost. Dit bedrijf doet wat men beloofd en komt afspraken keurig na.

Fleurdirect

The plant I received was damaged and looked nothing like what was advertised on their website. There's a huge gap between what they promise and what they deliver. they gave me a 40% discount on the plant and now I'm more satisfied. so if you receive a damaged plant contact their customer service.

uitstekend

Mooie plant, maar ook de verpakking waarmee de plant wordt verstuurd is grote klasse!!

Top product geleverd.

Heel tevreden over het product zeer mooi en ook prima en degelijke verpakt.

Levering

Mooie plant, goed verzorgd en in een mooie pot geleverd. Niet mijn eerste en zeker niet mijn laatste bestelling

Palm

Snelle levering ,plant en pot goed verpakt en goed ontvangen mooie plant een mooie aanwinst voor interieur.

Oneerlijke bedrijf

Zij sturen kapote planten met opzet. Je gaat toch niet de moeite nemen om de plant naar een zendpunt te brengen. Daarna bieden zij aan een korting. Zij nemen geen verantwoordelijkheid voor hun fouten. Zij reageren niet meer na dat ik heb gezegd dat het hun fout is en zij moeten de plant komen halen. Nou moet ik houden een gebroken plant en kleiner dan ik heb besteld en ik moet accepteren hun korting want zij komen niet de plant ophalen. Bad customer service!

Tot nu toe, slecht

Ik poogde u te bellen op 2 telefoonnummers, namelijk 0107602700 en 0308080385 en 2x kreeg ik de melding "het nummer dat u gevormd heeft bestaat niet". Ben ik hier opgelicht ?

Prima planten en levering

Op zondag eind van de dag 2 planten besteld en dinsdag voor de middag bezorgd. Goed verpakt (1 is 160 cm hoog). Planten zien er goed uit. Hoe ze het gaan doen is afwachten, maar tja dat weet je ook niet als je ze bij een tuincentrum koopt. Ze zijn voordeliger dan bij een tuincentrum en worden ook gratis bezorgd (vanaf 50 euro). Je weet van tevoren als je online besteld dat ze ook naar jouw huis vervoerd moeten worden. Wil je de, in jouw ogen, perfecte plant, dan kun je “gezellig” naar een tuincentrum gaan, alles bekijken en vervolgens heelhuids zelf gaan vervoeren. Ik ben tevreden over het bestelproces en de bezorging!

Snelle bezorgen en oplossen van een klacht

Ik heb een mooie plant van 180 cm gekocht, bij aankomst bleek dat de 3 langste lakken waren gebroken. Doordat de plant erg vol wat viel het niet zo 123 op, maar vond het tocht vervelend, ik heb toen hier een melding van gemaakt en heb snel een antwoordt gehad en tevens een oplossing zonder de plant terug te sturen. Ben erg blij met mijn goudplant Areca, een juweel in de woonkamer. Bedankt voor het goed oplossen en zal zeker een jullie denken bij mijn volgende aankoop. Groetjes Rob

ein absolutes Chaos und sehr schlechte Pflanze! NIE WIEDER

Die Pflanze ist um einiges verspätet angekommen. Angegebene Lieferzeiten werden absolut nicht beachtet. Die Pflanze ist die reinste Katastrophe und war voller Matsche! alle Blätter sind defekt und schmutzig. Die Kommunikation ist eine NULL! jedes Mal bekomme ich eine automatisierte Nachricht. Telefonisch komme ich da gar nicht durch! Also wirklich! NIE WIEDER

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Zeer slecht

Eind oktober hebben we een Howea Forsteriana Palm gekocht bij Fleurdirect.nl. Na een maand gingen er al takken (bladeren)”droog” bij hangen. Kort daarna zijn we gaan contacten met Fleurdirect. Wat positief was, dat ze snel reageren. Wat negatief was, dat het aan van alles lag, maar vooral niet bij Fleurdirect. Na een aantal keer heen en weer contact te hebben gehad, bleek nu ook in eens de garantie ( 2 maanden) voorbij te zijn. Klopt, maar het mailen begon al in de garantieperiode. Erg jammer! Een mooie plant, die in een maand tijd al “op” was. Hele taken (bladeren) kon je zo eruit halen (geel en dor). Zwaar teleurgesteld en zal ook niemand, maar dan ook niemand Fleurdirect aanbevelen m.n. vanwege de slechte servies.

Wat een ballentent!

Verkeerde bestelling geleverd, dan al meer dan een week moet ik bewijzen dat er een verkeerde bestelling is geleverd. Toch maar een keer bellen en dan wordt de verbinding verbroken omdat het druk is?? Bijna €200,- betaald en simpelweg niet geholpen worden.

TOp

Polyscias

Vanmorgen de Polyscias gebracht.Erg mooie plant ,hij is met pot! 1.20 cm hoog dus komt lager in de hoge pot hier,maar zo kan hij groeien. Ik heb hem in vulcastrat gezet met watermeter. Nog even kijken hoe vaak ik water moet geven.. Ben er blij mee

Mooie plant

Super mooie plant. Zeer goed verpakt. Zou zo weer een mooie plant bij jullie bestellen

Kentia

Mooi plant, sowieso de plant zelf is leuk! Bezorgen was top. Plant zat goed ingepakt. Zaten helaas wel wat bruine en kapotte bladeren aan. De plant moest even beetje bijkomen van de rit. Blij mee

Fijne ervaring

De zending bevond zich een tijdje tussen twee DPD depots. Dat leek me met dit vriesweer niet bevorderlijk voor een plant. Toen de plant werd bezorgd zagen we dat hij ontzettend goed was verpakt en dat de plant helemaal voldeed aan de beschrijving. We zijn er erg blij mee. Een mooie plant voor een scherpe prijs

Mooie strelitzia

Hele mooie strelitzia ontvangen. Snel geleverd lijkt zoals op het plaatje. Blij mee

Schlechter Service / falsche Pflanze

So ein schlechter Service, Falsche größe geliefert und man muss sich selber noch um den Rückversand+ Kosten kümmern.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Strelitzia

Hele mooie strelitzia binnen gekregen in een mooie doos. Ik had het in het weekend besteld en dinsdag binnen gekregen. De plant was goed verpakt en staat nu te pronken in mijn woonkamer. De kwaliteit is echt super. Dat vind ik niet in een tuincentrum. Erg blij mee!!

Mooie planten

Mooie planten, stevig verpakt, snel geleverd.

Goed aangekomen. Bij instaleren plant wat poeder op de korrels gestrooid. Weet nog niet of hij werkt maar daar vertrouw ik dan maar op

Ficus

Een mooie frisse plant geleverd gekregen, goed verpakt in een grote stevige doos. Heel blij mee! Snelle beantwoording van mijn vragen ook. Ik had specifieke vraag over de plant en er werd keurig een foto gestuurd direct vanuit de kweker. Ik heb precies die variant gekregen De levering was keurig. Ik heb gekozen voor avondlevering en de plant werd geleverd in een grote stevige doos die ik makkelijk kan open maken. Misschien handig voor de volgende levering is om verzorgingstips voor de plant mee te sturen. Dat zou ik wel handig vinden. Ik kan het ook op de website opzoeken, maar een folder lijkt mij handiger.

111 Hoeksekade B

Bergschenhoek 2661JL