Perfect advies en perfecte service

Zie hierboven

Hele mooie planten ontvangen

Klacht is netjes door Fleurdirect opgelost

Was een verkeerde plant geleverd. Fleurdirect heeft de plant vervangen. Top service.

Erg slecht dit.

Ik had een order geplaatst voor een Alocasia Portodora met pot en opmaak. Ten eerste kreeg ik de plant niet op de gevraagde dag. Bij aan komst was 1 blad al bijna vergaan en 2 waren er onderweg. Foto's gemaakt en er kwam een andere. Die niet leek op mijn huidige order en hij zat ook niet in een pot een weer een blad die geel was een een die ook aan het verkleuren. Foto's gemaakt en gemaild tot op heden niet meer gehoord. Edit : Inmiddels is de laatste plant weer vervangen nu wel voor de oorspronkelijke order, deze is gebracht door een medewerker van Fleurdirect en hij heeft de plant netjes overgepot. Ik heb de score naar 3 sterren aangepast.

Mooie planten

Gorde prijskwaliteit verhouding. Snel opgestuurd.Goed verpakt.

Hele goede ervaring

Prachtige plant! Mooi groot Hij zat ingepakt in dik karton! Niets beschadigd Ik ben echt heel blij met m'n monstera! Als ik een grote plant nodig heb Bestel ik weer bij fleurdirect! Top!

Goede kwaliteit en perfecte verzorging

Naar verwachting

Alles oke

Goede verpakking Goed afgeleverd mooie planten

Volgens verwachting

Mooi product.

Mooi assortiment, snel geleverd, goed verpakt.

Mooie orchideeën

Goede service, niets op aan te merken

Ik heb een mooi vijgenboompje ontvangen wat een plezier was om cadeau te doen. En mooi optijd verzonden. Ik ben zeer tevreden’

Top.

Top. Snelle levering. Iedere keer prachtige planten.

Super mooie volle vetplant

Grote vetplant gekocht mooie volle plant, op de dag bezorgd wat afgesproken was. En superverpakt klein min puntje de pot was helemaal gescheurd maar ging deze toch over planten in mijn eigen grote pot.

Mooie plant en pot

Hele mooie plant en pot ontvangen. Supe blij mee. Ik herken me niet in de beoordelingen van hieronder. Keurig opgemaakt op het afgesproken tijdstip geleverd. Ik had vragen vooraf en die zijn keurig beantwoord.

Géén levering en géén klantenservice

Maandag 19 juni een Rhapis Excelsa (medium) besteld en betaald. Drie dagen later wordt er een hele andere plant bezorgd. Na contact met de Klantenservice afgesproken, dat de goede plant alsnog geleverd zou worden en de verkeerde levering (een doos van 150 cm. hoog) weer mee teruggegeven zou kunnen worden aan de bezorgdienst. De woensdag erop werd er een nieuwe plant bezorgd; de bezorgdienst weigerde echter de oude plant mee terug te nemen. En tot overmaat van ramp, bleek de nieuwe levering ook weer verkeerd; weliswaar deze keer een Rhapis Excelsa, maar dan de kleinere uitvoering (dus niet degene waarvoor was betaald). Opnieuw contact met de Klantenservice: de maandag erop zou de eigen bezorgdienst nu écht de goede plant leveren en de twee verkeerde leveringen mee terugnemen. Helaas een paar uur later dan afgesproken, stond 's maandags de bezorgdienst voor de deur, met deze keer een alleen in plastic verpakt plantje; deze was echter nóg kleiner dan de eerder geleverde plant; sterker nog: ik heb nog nooit zo'n miezerig plantje gezien. Zelfs de chauffeur stond met het schaamrood op de kaken ("dit kan toch niet de bedoeling zijn...."). Hij heeft alle drie de planten maar weer mee terug genomen. Enkele dagen later wordt, zonder enige vorm van overleg en/of contact, het geld teruggestort (dat gelukkig nog wel), zo van "we hebben het er verder maar niet meer over....". Tot op de dag van vandaag heb ik verder niets meer vernomen van FleurDirect. Persoonlijk vind ik deze hele gang van zaken uitermate klantonvriendelijk en zeer onprofessioneel. Hoe jaag ik (potentiële) klanten weg en zorg ik ervoor, dat ze ook nooit meer terugkomen.... NB. Inmiddels hebben we bij het Tuincentrum 'om de hoek' een mooiere en grotere Rhapis Excelsa gehaald, voor minder geld....!!!

Plant in 2 maanden vol met schimmels

In mei een Croton Wonderstruik besteld, groot formaat, in juni constateerde wij Wolluis. Plant continue schoongemaakt van Wolluis, maar helaas Wolluis blijft terugkomen. Ook meerdere problemen zoals aan tasting van bladeren door andere ziektes wordt nu zichtbaar. De voorgeschreven verzorging van de Wonderstruik gehanteerd, echter de plant gaat zinderogen achteruit. Als antwoord op onze klacht kregen wij: de plant was gezond bij aflevering en om de klachten te behandelen krijgen wij een link gestuurd om een “insektenspray” te bestellen à 13,95. Klantvriendelijker kan blijkbaar niet.

Krijg telefonisch geen contact

Krijg telefonisch geen contact, heel vervelend

Zeer mooie plant en snel geleverd

Goede en snelle service

Slechte service

Lepelplant besteld van 120/24 in een pot Lava metaal hoog 65/35. Bij de bestelling stond er aangegeven dat de hoogte ongeveer 152 cm zou zijn en daarom hebben wij ook gekozen voor deze combinatie. Bij de levering (om 11.15uur) blijkt echter dat de pot die geleverd wordt voor de binnenplant een buitenpot is met een gat erin en de totale hoogte is net geen 130 cm. Ik heb dan onmiddellijk contact genomen met de service van Fleur Direct en ik had xxx aan de lijn. Probleem uitgelegd en daarop vraagt hij mij om 2 uur later terug te bellen zodat hij dit met zijn collega's kon overleggen. 2 uur later heb ik teruggebeld en xxx was terug aan de lijn. Verontschuldigt zich voor het feit dat hij nog geen tijd gevonden had om dit probleem te bespreken met zijn collega's, maar hij zou dit onmiddellijk doen. Kort daarna krijg ik een mailtje met de boodschap dat alle potten met een gat aan de onderkant een binnenhoes hebben zodat het water er niet kan uitlopen. Ik heb tot 20 cm diep in de pot gegraven maar geen binnenhoes gezien. Ik moest geen pot met een gat hebben, ik heb een binnenplant besteld. Ondertussen al 4 maal een berichtje gestuurd, maar steeds een automatisch antwoord. Heel slechte service!

Opgelost - (bestellingen werden niet volledig geleverd en rotte bladeren)

(Ik geef vier sterren om mijn vorige beoordeling aan te passen). De producten die ik heb besteld zijn niet volledig verzonden (slechts 2 van de 5 bestellingen) en een van de planten is in slechte staat. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en ik stel het op prijs dat Christian het probleem zeer snel heeft gecommuniceerd en opgelost. Hoewel de eerste bestellingen niet binnen de verwachte tijd werden geleverd, heb ik inmiddels alle planten ontvangen, inclusief de vervanging van de beschadigde plant. Ze zijn allemaal in goede staat.

Gewoon goed

Gewoon goed zoals ik mag verwachten van Fleurdirect.

Foutieve plant geleverd

Vredes Palm besteld formaat XL, echter veel te kleine variant geleverd. De pot is niet de tadverteerde 30cm en dit formaat plant kan ik elders veel goedkoper kopen. (Fleur direct adverteerd deze plant 60e, kleiner formaat) Het is uiteraard apart dat de klant het product op deze manier kan ontvangen zonder dat iemand van Fleur direct het product controleerde op formaat. Ze zijn er trots op dat het direct vanuit de kweker kan worden geleverd echter is het aan Fleur direct de verifiëren dat de kweker het goede product levert aan de klant. Ik heb een foto van de doorsnede van de pot gestuurd via het formulier en wacht de reactie af.

Snelle levering, mooie planten

Mooie planten,verzorgde aflevering.