Goed verpakt mooie plant zeer tevreden

Goeie plant geen rotzooi zeer aan te bevelen

Prachtige planten ontvangen. Duurde alleen langer dan verwacht 1 plant niet voorradig dus die is gecrediteerd. Had liever van te voren een mail gehad Voor vervanging uit andere keuze

De prijs, de kwaliteit van de plant en de Verpakking zijn prima!! Ben tevreden

Geweldige services.

Bizonder attente service nadat koerier voor bezorging zijn afspraken niet was nagekomen.

Prachtige planten

Goeie kwaliteit planten. Prima verpakt en snelle levering

Aanrader.

Voor de eerste keer besteld via Fleurdirect. Werkelijk top geregeld! Alles verliep volgens afspraak. Een echte aanrader.

Hele mooie boom ontvangen, en heel netjes ingepakt

Doe vooral zo verder

Mooie duidelijke website, veel keuze in planten. Prima service.

Prachtige planten, maar zo'n slechte service achteraf!

Onze Ficus Lyrata werd enkele dagen na de bestelling perfect afgeleverd en staat prachtig in onze woonkamer. Toen de plant na enkele weken rare en vreemde vlekken kreeg, heb ik meerdere malen geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice voor advies. Af en toe werd er gereageerd (door waarschijnlijk een computer) met steeds dezelfde vraag die ik al meerdere keren beantwoord had. Ik heb Fleurdirect heel vaak aanbevolen bij klanten vanwege hun mooie assortiment, maar zal dit niet meer doen vanwege de slechte service achteraf!

Kapotte levering

Ik had voor 60 euro twee mooie orchideeën gekocht inclusief pot. Helaas komt deze bestelling kapot aan.Meteen foto.s gemaakt en die opgestuurd naar hun e-mail adres. Na twee dagen eindelijk bericht dat het erg is maar daarna niks meer gehoord. Ik vind het werkelijk niet netjes dat dit zo opgepakt wordt en ik kon deze bestelling dan ook in de vuilnisbak gooien. Ik koop hier nooit meer!

Lovende commentaren, snelle en correcte levering

x

Leuke app plant is prima en op tijd bezorgd

goede artikelen

Kan op advies van U vertrouwen en leveren van goede producten Het E-mail adres [email protected] moet bij u als vervallen aangemerkt In de plaats daarvan is E-mail [email protected] bij U bekend zie voorgaande berichten

Keurig en netjes ingepakt bezorgd. Plant ook geen schade opgelopen.

Een grote plant besteld met een mooie pot juiste maat.. Kleine plantjes besteld met een te grote pot, jammer dat jullie niet hadden bericht met van, potjes zijn wel te groot, je kan beter een wat kleinere bestellen.

Ik ben tevreden

Ik ben tevreden mooie planten

overzichtelijke site

Goed bedrijf,makkelijk betalen met iDeal

Super mooie planten!

Really bad delivery service/ poor service.

The order was out of the stock, supposed to arrive some days late, and then problems with the delivery company. Never offer any solution or compensation. I had to pick up 5 plants from 3km away from my house.

Bestel hier niets, je wordt besodemieterd waar je bij staat...

Ik heb een bestelling geplaatst voor een bruiloft. De bestelling is op maandag geplaatst voor levering op donderdag. Op Donderdag bericht gekregen dat de plant niet op voorraad was en dat deze vrijdag geleverd zou worden. Vrijdag weer hetzelfde bericht ontvangen. Al die tijd is de voorraad indicatie: "Op Voorraad" gebleven. Heb een klacht ingediend bij de ACM en de Reclame Code Commissie. Naar aanleiding hiervan heeft Fleurdirect de order eenzijdig geannuleerd. In mijn laatste communicatie met Fleurdirect heb ikm juist aangegeven de koopovereenkomst niet te willen ontbinden. Er is dus een tweede klacht ingediend bij de ACM naar aanleiding van deze gang van zaken.

Correct mooi product

Nieuwe monstera!

Mooie nieuwe monstera, was voor de verzending zeer goed en netjes verpakt. Geen of nauwelijks verlies van de aarde en geen gekneusde of gescheurde bladeren! Top,top, top!

In het kort: TELEURSTELLEND

Ik schrijf niet graag een review maar dit is zo’n teleurstellende ervaring dat ik het toch deel. Ik hoop echt dat het een eenmalige manier van werken is. We hadden op maandag een mooie pot met orchideeën besteld om op donderdag te laten bezorgen bij mijn moeder voor haar 80e verjaardag. Goed geregeld denk je. Zeker voor een speciale verjaardag waar we helaas niet op de dag zelf aanwezig konden zijn. Aangezien ik geen berichtje ontvangen had dat het verstuurd was toch zelf op donderdag gebeld en te horen gekregen dat er niks bezorgd zou worden want wat we besteld hebben is niet op voorraad. Dit was al veel eerder bekend maar kennelijk “vergeten” te bellen. De dame aan de telefoon was heel vriendelijk en begreep m’n teleurstelling maar er werd niet in oplossingen gedacht, als alleen of alternatief een dag later laten bezorgen of geld terug. Uiteindelijk heb ik zelf, met hulp van een lokale bloemist, op stel en sprong een alternatief geregeld. En ja geld terug ontvangen van Fleurdirect, naar mijn idee de makkelijkste weg om het op te lossen maar je laat de klant achter met een probleem. Jammer Spijtig dat de nazorg niet verder rijkt dan dat, had het bedrijf gesierd om nog te vragen of het uiteindelijk goed gekomen is. Maar ik denk dat dat teveel 2022 is.

Goede service, prachtige planten

Leveren zoals ze hebben beschreven

Alles ziet er tiptop in orde uit en de levering is supersnel!!

De planten zijn mooi, de prijs/kwaliteit verhouding is erg goed en de levering is snel!! De keuze om de planten in pot te leveren is geweldig!! Ik wil niet meer anders!

111 Hoeksekade B

Bergschenhoek 2661JL