Erg teleurgesteld

Ik heb bij FleurDirect een drietal planten besteld: een polyscias, een sansevieria en een bananenplant. Om met het positieve te beginnen: de polyscias ziet er prima uit, echt niets op aan te merken. Helaas houdt mijn positieve ervaring daar wel op. De bananenplant die ik heb ontvangen zit vol met geknakte en gescheurde bladeren, sommige hangen met nog maar een paar vezeltjes aan de stam. Eén blad was volledig afgescheurd bij de stam en lag er los bij. Overigens is de plant véél kleiner dan ik had besteld, ik had een plant besteld van circa 90 cm en potmaat 27 maar deze plant is 53 cm hoog en heeft potmaat 19. Ik had een prachtige grote plant verwacht en ik krijg een klein zielig mishandeld hoopje. De sansevieria staat er gelukkig wél mooi bij, maar is wederom stukken kleiner dan besteld. Ik had een exemplaar besteld van ongeveer 75 centimeter hoog en heb er eentje ontvangen van 57 centimeter. Ik begrijp dat je bij planten nooit een exacte maat kan garanderen, maar het verschil tussen 57 en 75 cm is wel héél groot.

Mooi

En goed

Super blij met mijn plant!

Na lang twijfelen toch een Strelizia van 1.60m online besteld bij Fleur Direct. Ik was altijd terughoudend om een plant online te bestellen, omdat je niet weet of de plant onbeschadigd aankomt. De plant was stevig verpakt in een lange doos en werd keurig op op tijd bezorgd. Één blad was iets ingescheurd, maar dit kan ook al voor het verzenden zo zijn geweest. Zelf zo'n grote plant vervoeren in de auto is ook altijd een heel gedoe en bezorgd de plant vaak bruine puntjes aan het blad. Ik ben heel tevreden met de prachtige plant en de bezorging en ik zal zeker meer planten bestellen bij Fleur Direct!

Supergoed

Snel en goed produkt.

Plants are healthy and as described

I highly recommend the website and definitely will only order from it again. Great packaging & delivery service. Healthy plants and really as presented on the site.

Fijne site met keuze voor elk wat wils

Goede bezorgservice, fijne selectie aan mogelijkheden voor elk budget.

Zeer mooie planten

Mooie plant, super service!

Met de eerste zending ging wat mis, de plant was na een paar dagen dood. Maar ik kreeg gewoon een nieuwe opgestuurd, die staat nu te pronken in de huiskamer. Super blij mee!

Alles keurig verzorgd

Zoals verwacht een mooie Vanda,in een mooie vaas,en vooral heel goed verpakt,kortom aanrader

Prachtige plant en snelle levering

Très reactif

Lors de ma 3 ème commande, les plantes sont arrivées en très mauvais état et sont mortes juste après à cause de la livraison plus longue que prévu et du froid. J'ai contacté le service client et ils m'ont renvoyé d'autres plantes donc rien à dire! 3eme commande et pas déçue des plantes!

Goed advies en mooie producten

Leuke planten pot vlot verzonden.

Ik vond op de website een leuke planten pot en meteen besteld. Binnen 2 dagen onbeschadigd geleverd en heel goed verpakt. Wat mij betreft is dit bedrijf een aanrader.

Prachtige kentia palm rijker, keurig bezorgd op de door mij aangegeven datum. Mijn woonkamer is helemaal opgefleurd door deze prachtige plant. Stevig en slim verpakt, kon hem makkelijk uitpakken zonder gedoe. Echt top! Eerste en zeker niet de laatste bestelling

waardeloos

hele slechte ervaring met Fleurdirect. Mijn bezorging was bedoeld als cadeautje voor iemand anders. Ik heb gebeld om te vragen of de bezorger met diegene kon afspreken wanneer te bezorgen. Dat kon, als ik het invulde bij de bestelling. Dat heb ik gedaan. Maar de bezorger heeft gewoon zelf een moment gekozen. Ik heb gebeld. De bezorger had er overheen gelezen in de drukte... Nu is de plant bezorgd, maar het is niet de goede, namelijk een kleine in plaats van een middelgrote (en een veel goedkopere). Als ik het niet via een foto had gezien, had degene die hem ontving niet eens geweten dat het de verkeerde was. Ik ga maar uit van nalatigheid en niet van bedrog. Nu moet de plant dus terug en moet er weer een nieuwe worden bezorgd. Ik heb veel spijt dat ik bij Fleurdirect heb besteld.

1 keer goed, 2 keer fout, maar uiteindelijk goed opgepakt!

1e bestelling was goed. Helaas bestelling 2 en 3 niet. Niet alles geleverd en verkeerde plant opgemaakt. Daarna totaal niet behulpzaam en een oplossing laat lang op zich wachten. Update: Gelukkig nam een andere medewerker het over en die kwam met de best mogelijke oplossing. Een collega van haar kwam langs om alles corrigeren. Dankzij medewerker Jessica ben ik weer helemaal gelukkig!

Goed geholpen mooie plant

De plant kwam niet aan door post.nl maar ze hebben meteen een nieuwe gestuurd. Super bedankt

De bestelling en aflevering van de plant is uitstekend verlopen. De plant was zeer goed beschermd voor de verzendging. Mooi exemplaar!

Super snelle levering en mooie plant!

Super!!! Mooie plant en 2 dagen na bestelling al in huis.

Goede service, mooie kwaliteit

Goede service, mooie kwaliteit

Bezorging niet nagekomen

Let op, men geeft soms de optie voor het kiezen van tijdvakken bij bezorging. Maar daar klopt dus geen zak van. Heb voor niets gewacht, vervolgens klantenservice gebeld en die geeft bijdehand aan dat het DPD is waar ik moet zijn. Mevrouw snapt niet, als je er geen grip op hebt, geen tijdvakken moet bieden. Ik doe zaken met Fleurdirect, niet met DPD. Daarnaast zag ik ook niets over DPD bij de aangeboden tijdvakken. Had net zo goed een eigen bezorgdienst kunnen zijn. Voor mij geen bestelling meer hier.

Top!! Je krijgt waar voor je geld!

Prima service, snelle levering, top verpakt en je krijgt wat je besteld!

Product goed, service uitermate slecht

Het was een kado…… maar kwam veel te laat 1. Gekeken op website. Plant stond op voorraad 2. Nog gebeld en op de zaterdag zou plant komen 3 vrijdag net voor sluitingstijd ineens een mail:”plant niet op voorraad” ????? Het wordt maandag of dinsdag 4. Omdat kado was, meteen gereageerd en gevraagd of ze het anders op konden lossen…. 5. Vanaf dat moment geen enkele communicatie meer, niet eens een ‘sorry’ Het was een kado en dat is door slechte service van fleurdirect,en beloftes die ze niet nakomen, in het water gevallen. Bedankt!!!

Tot nu toe alle planten héél goed ingepakt ontvangen.....

Ik ontvang de bestelde plant zoals die op het plaatje staat aangegeven.....

Altijd héél goed ingepakt ontvangen.....

Ik ontvang exact de plant die op het plaatje staat. Overigens, ik ben overgegaan op de hydrocultuur. Makkelijk om op tijd de juiste hoeveelheid water te geven, want ik geef altijd teveel en te vaak water. Verder moet ik me altijd beheersen om niet teveel planten te bestellen. Vol is vol......

111 Hoeksekade B

Bergschenhoek 2661JL