geweldig

In een woord super.Bestelling op tijd afgeleverd.

Altijd goed

Heel vaak hier besteld. Altijd goede kwaliteit en nette prijs.

Mooie pot en plant combinatie

Pot met plant zelf samengesteld met de mix en match tool. Heel handig. Gekozen voor watermeter en houtsnippers om op te maken en een avondlevering. De plant en pot zijn heel professioneel verpakt bij mij aangekomen. De pot was met iets afgedekt, waardoor de korrels en aarde er niet uit konden vallen. De plant en pot waren heel stevig verpakt. Ik had gekozen voor een avondlevering wat erg handig is voor zo'n groot pakket. Het enige advies wat ik heb is dat ik graag nog wat extra informatie erbij zou ontvangen voor het watergeven en het verzorgen. Ik kan dat natuurlijk ook opzoeken via de website, maar dat is wel meer werk. Ga zo door!

Perfecte Visstaartpalm , mooi groen goede afmeting goed verpakt

Hou deze kwaliteit aan dan zit het wel goed :)

Grote planten met pot besteld

Grote palmen met pot besteld. Keurig op de plaats gezet en geleverd. Goede duidelijke communicatie en snelle levering.

Je krijgt wat ze beloven. Kwaliteit en Service staan hoog in de vaandel.

Geweldige plant voor een goede prijs.

Perfecte planten & top levering

Gewoon top

perfect

goede planteen en heel erge goede service

Jammer

Ik heb paarse orchidee gekocht, jammer er vielen veel bloemen eraf.

Ondermaats

Ik stond zeer skeptisch tegenover het online bestellen van planten maar besloot het toch een kans te geven. Ik bestelde een Kentiapalm (€69), een pot met opmaakservice (€82) en palmvoeding. Tijdens het maken van de bestelling stond vermeld om de leverdatum in de 'comment-sectie' aan te geven. Helaas werd hier niet rekening mee gehouden waardoor ik speciaal thuis moest blijven voor de levering van deze grote plant op een andere dag dan gevraagd. Na het opendoen van de doos en het verwijderen van de verpakking besloot ik de plant wat water te geven. Groot was mijn teleurstelling om te zien dat het onderaan er langs een gaatje terug uitliep op mijn mooie houten parketvloer. Op de foto werd echter diezelfde pot binnenshuis gebruikt, men zou denken hier rekening mee te hebben gehouden bij de opmaakservice. Als kers op de taart is de palmvoeding nergens in de doos te bekennen. Over het algemeen een zeer teleurstellende ervaring en absoluut geen aanrader. Men zou verwachten voor €157 toch iets degelijks te kunnen ontvangen. UPDATE 22/09: Na contact opgenomen te hebben met de klantenservice werd de plant bij mij tussen omgeruild naar een exemplaar in een waterdichte pot.

Grote klasse

Helemaal prefect goed bedrijf

Service met alles top firma!!!

Altijd top planten en snelle levering plus ook uitstekend verpakt. Echt aanrader. Ik prijs firma ook altijd aan bij kennissen en vrienden.

Snelle levering, planten zijn netjes ingepakt kan niks mee gebeuren tijdens transport, hele mooie gezonde frisse planten die geleverd zijn. Top!

Enttäuschend - Ware nie erhalten von Fleur Direct

Ich bin äußerst unzufrieden mit meiner Erfahrung mit Fleur Direct. Obwohl meine Bestellung angeblich als "zugestellt" vermerkt wurde, habe ich die Ware nie erhalten. Der Kundenservice reagierte nicht auf meine Anfragen und die mangelnde Lösung dieses Problems ist enttäuschend. Ich rate dringend von Bestellungen bei Fleur Direct ab, da die Zuverlässigkeit hier stark zu wünschen übrig lässt.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

ALLES OK

DE PLANTEN WORDEN STIPT GELEVERD EN IN BESTE STAAT.AANRADER VOOR NIUEWE KLANT BEDANKT VOOR DE LEVERING.

Pracht planten

Heel goede snelle service en pracht kwaliteit!

Mooie planten en goed contact na vragen.

super!

Leuke webshop met een goede service en prachtige planten. Na enkele bestellingen heel tevreden, laatste bestelling was trouwens ook een bijzonder mooie plant. Hele mooie stevige doos is de plant verstuurd. Echt een aanrader, ik hier terug!

handige praktische webshop met hele uitgebreide keuze. Soms bijna lastig om wat te kiezen. Een paar planten besteld met opmaakservice en dat vind ik geweldig werken. Alles keurig verpakt geleverd gekregen. Wel wat moeilijk uit de dozen te halen. Ik ga hier vaker bestellen.

geweldig

blij met Fleurdirect! prachtige planten heel goed verpakt op afgesproken dag geleverd kortom zeer tevreden

Altijd tevreden goed contact

Ja top bedrijf

Planten zien er gezond uit. Ik bestelde er 2 voor op de vensterbank en ze zijn mooi even hoog.

Goede kwaliteit en prijs

Hele mooie kwaliteit bij deze webshop. Bestel hier vaker en kwaliteit en prijs zijn uitstekend. In een tuincentrum kan ik deze verse kwaliteit nooit vinden.

3 planten met pot besteld. Netjes opgemaakt en bezorgd door eigen bezorgservice. Kreeg van de vriendelijke bezorger goede tips. Bedankt!

Top plant!

Heel blij met mijn aangekochte plant in pot! Echt een plaatje!!

111 Hoeksekade B

Bergschenhoek 2661JL