een hele goede ervaring

hallo ik kreeg mijn planten in goede conditie en ik geniet iedere dag van ze de levering wat top!

Fijne communicatie en mooie planten!

Erg blij met mijn bestelling en met de afhandeling hiervan.

Prachtige plant en pot, precies op de aangegeven tijd keuring afgeleverd

Mooie plant met pot precies zoals op de site staat aangegeven. Netjes op tijd bezorgd. Was een kado voor onze dochter

Heel goed.

Fijne plant en opmaakservice. Keurig verpakt geleverd!

lieblos und unvollständig

Wo ist der Umtopfservice, wo ist der Wasserstandsanzeiger? Lieblos verpackte Pflanze, ohne Rechnung oder Beschreibung oder Pflegeanleitung. Zweige sind angebrochen und völlig zusammengequetscht. Dieser Umgang mit der Pflanze tut mir in der Seele weh und lässt tief blicken - das wiegt den günstigen Preis auf keinen Fall auf Fast-Fashion Fast-Plant

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Kapot slecht!!!

Beloofde bestelling niet op aangegeven dag/ tijdstip bezorgt. Ze bezorgen dus wanneer het hun uitkomt? Zonder eerst te bespreken met de klant? Maar op de site kun je wel je eigen bezorg tijdstip kiezen? Vervolgens bestelling maar geannuleerd! Belachelijk dat je zoiets kostbaars besteld en bezorging onduidelijk is! Betaal herinnering ontvangen via Riverty; (gelukkig destijds gekozen voor “betaal later”, anders krijg ik nooit mijn geld terug op mijn rekening). Dit bedrijf erop aangesproken, ze gaan het gelijk in orde maken. N O T!! Een maand later krijg ik nog steeds een betaalherinnering nu met incasso kosten!!! Hoe kun je zo een onprofessioneel bedrijf tot zijn verstand brengen? NIET!! En vooral niet bij ze bestellen! Vreselijk!

Heb dit nu al twee maal Door gegeven.

Was helemaal naar wens , plant stof er prachtig bij.

Heel tevreden snel geleverd en goed verpakt

Snel geleverd,, goed verpakt, goede kwaliteit

Goed zoals altijd

Zeer goede service

Produkt voldeed nog meer dan aan mijn verwachtingen.

Fourniture et service impeccables.

Un vrai succes.

Dit keer een betere ervaring

In mijn review van 19 april j.l had ik een negatieve review geschreven over mijn gekochte orchideeën. Ik zou hier nooit meer kopen.Maar ik gaf het toch het voordeel van de twijfel en heb een Oleander op stam gekocht en een grote plant voor binnen met pot.Alsmede een grote kunsttak. Over deze bestellingen ben ik dit keer wel tevreden.De planten en de tak waren heel goed verpakt en alles was in orde.Ik had bij de binnen plant een opmaak service besteld en Idd de plant was goed bedekt met korrels en schors. Dit keer alleen maar een goede ervaring!

Top service en hele mooie planten

Twee grote planten besteld en zijn heel snel geleverd. In perfecte toestand en hele mooie planten. Absoluut een aanrader! Ik bestel zeker opnieuw.

Snelle levering en top planten

Was vor mij de eerste keer om planten te bestellen bij Fleur direct Zal er in de toekomst vaker gaan bestellen

Zeer snelle levering

Mooie plant

2 olijfboompjes besteld, ontzettend blij mee. Zien er prachtig uit. Kan niet beter. Top!

Prachtige plant voor op mijn kantoor!

Van bestelling tot bezorging een vlot proces met een plant die boven verwachting voldoet. Mooi op stam en vol blad. Netjes ingepakt. Ik kom zeker terug!

Mooie plant

Mooie Palm, goed verpakt zodat het zonder beschadigingen aankwam.

Mooi product., uitstekend verpakt.

Verder alles goed, zoals in een zin omschreven.

Super mooi

Zo besteld na enkele dagen geleverd.

Top bedrijf

Snelle levering,goede kwaliteit en goed verpakt

Mooie planten, prima klantenservice.

Plant geheel zoals omschreven op de website en heel goed verpakt. Jammer dat de bezorgdienst DPD niet de moeite nam 'm thuis te bezorgen maar de doos op een servicepunt achterliet voor het gemak. Hierover met de klantenservice van Fleur gesproken, zij namen dit serieus op en lieten mij weten dat als ik niet tevreden was met de plant, ik deze mocht retourneren. Gelukkig niet nodig de plant staat er mooi bij. Maar verzenden met DPD moeten ze maar niet meer doen.

Snel correct en optijd.

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop en het was zorgvuldig verpakt. Het werdt optijd geleverd door een vriendelijke bezorger. Het was alles wat ik verwachtte.

Nette service snelle levering

Service uitstekend zeer nette en snelle levering

Plant totally destroyed!

I have just received my delivery, but unfortunately, it arrived completely damaged. The shipping company delivered the plants upside down, resulting in the entire plant being destroyed.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

111 Hoeksekade B