ervaring is goed

Net werk geleverd door de monteurs. Enig minpuntje: niet duidelijk of de klus van jullie kant bezien zou doorgaan. Hierover kwam pas later bericht nadat iemand van de consumentenbond hierover voor mij heeft gebeld. het zou niet om een standaardinstallatie gaan vernam ik naderhand. Info hierover had wat eerder gemogen. Ervaring met snel aftappen warm water is in orde. Nog geen ervaring met verwarming door CV ketel. Daarom aanbevelen in wachtstand.

Geweldig snelle levering en montage.

Geleverd en gemonteerd in 2weken,het plaatsen en monteren incl. een afzuig unit was in ander half uur zeer vakkundig geregeld

Afspraak goed nagekomen. Installatie werkt naar behoren.

Afspraak goed nagekomen. Installatie werkt naar behoren.

Snelle levering van de bestelde CV-ketel en een vakkundige installatie

Bij Warmgarant een Intergas CV-ketel (HRE 36/30) besteld. Deze was binnen 2 weken vakkundig geïnstalleerd en dat allemaal tegen een scherpe prijs met facturering achteraf.

alles prima

Vlot geïnstalleerd

Gewoon goed.

Duidelijke website, goede communicatie met heldere uitleg en uitvoering. Keurige installatie en afwerking.

Prima ervaring met de door u uitgezochte installateur

Perfecte service

Na telefonisch contact een ketel uitgezocht. Snelle levering en duidelijke afspraken. Installeren ging prima.

zeer snel geregeld

Snelle reactie op aanvraag offerte. Scherp geprijsd. Snelle antwoord op de vragen. Montage kon op korte termijn gerealiseerd worden. Montage door een vriendelijke en erkend installateur.

Snel en makkelijk geregeld

Kreeg via de consumenten bind jullie adres door en kreeg korting Niet veel later werd de ketel geplaatst in een paar uur. Prima service.

Men doet wat men belooft en de uitvoering is heel netjes.

Het bedrijf is de afspraken correct nagekomen. De installatie is netjes en vlot uitgevoerd.

Goed advies en snelle levering. De installatie is netjes uitgevoerd en op het afgesproken moment.

Prima intermediair

Snel en adequaat geholpen

Correct geïnformeerd en cv ketel vakkundig geplaatst

Zoals omschreven.

Snel goed

Sliep snel communicatie goed. Lieve mensen

Vanaf het begin van de aanbieding tot het einde van de installatie alles perfect uitgevoerd.

Ik ben via de consumentenbond bij Warmgarant terechtgekomen. Ik had een ketel uitgekozen, maar Warmgarant adviseerde bij een meer geschikte die ook nog eens 10% goedkoper was. De installatie is uitermate snel en zeer vakkundig uitgevoerd.

Lekker vlot geregeld en ter zakenkundig

Door aanbeveling Consumentenbond in contact gekomen met Warmgarant. Na enkele malen contact voor advies mbt onze wensen en vaststellen specificatie van de te installeren CV combi installatie, heel vlot geïnstalleerd. Al met al 3 weken na 1e contact werkzaamheden afgerond, top. En uiteraard ook afvoer van de oude installatie Nog geen ervaring vwb het onderhoud/service van de installatie, maar verwacht gewoon de best mogelijke service

Prima uitleg en service,

Uitleg bij uitzoeken geschikte ketel was goed. Ketel bespaard direct tot 30-40%. Installatie was snel en goed, Aanbod was €1000 goedkoper dan concurrentie. Prima job.

Uitstekende installatie, zeer aangename installateurs!!

Wat een fijne en duidelijke uitleg telefonisch. Tevens de offerte snel ontvangen. De cv ketel was heel snel geplaatst. Ik beveel warmgarant zeer zeker aan!

Begin juli een nieuwe CV geplaatst,netjes gewerkt,goede afspraken,alles top geregeld.

Duidelijke communicatie Komen afspraken na Monteurs met verstand van zake, gelukkig :)

Netjes gewerkt en aardige mannen

Prima geregeld

Nieuwe ketel vlot geplaatst. Prima monteur. Ik ben tevreden.

Prima geregeld, uitstekende service

Na aanmelding nog een keer contact gehad over de ketel keuze om zeker te zijn dat het de goede was voor onze situatie. Snel geplaatst door monteurs die goed werk gelevert hebben. Werking uitgelegd en schoon opgeleverd. Zeer tevreden.

Weesperstraat 118

1112 AP Diemen