Heerlijke hapjes

Hapjes besteld voor mijn verjaardag. Keurig geleverd in koelbox. Hapjes zagen er prachtig uit en waren heerlijk. Je krijgt echt iets bijzonders.

Genoten van een kwalitatief uitstekend stamppot buffet. Op tijd geleverd en de volgende ochtend zijn de materialen conform afspraak weer opgehaald. Aanrader!

Goede kwaliteit met de beste service

Aardige meneer die ons uitstekend heeft voorzien van catering en service. Volgende keren gaan wij weer naar de HapjesGigant!

Gigantisch lekker!!

1ste kerstdag 100 luxe hapjes gegeten van de Hapjesgigant. Het werd in een koelbox bezorgd die we mochten gebruiken. Iedereen was vol lof. Absoluut voor herhaling vatbaar. Dank jullie wel voor alles.

lekkere hapjes. Heel tevreden.

Vaker besteld bij Hapjesgigant. Iedere keer heel tevreden.

Prima service, ziet er geweldig uit en is groot succes.

De hapjes zijn stik voor stuk erg lekker. Kan ik iedereen aanbevelen.

Verzorgd en lekker

Keurig verzorgde hapjes, net even wat anders om te presenteren. Bezorging op schalen in een praktische koelbox , makkelijk te bewaren tot moment van gebruik. Goede ervaring!

Het biologische buffet was heerlijk en zag er prachtig uit. Aardige mensen ook.

Heerlijke hapjes

Heerlijke hapjes. Keurig verzorgd. Je krijgt echt iets bijzonders. Op tijd bezorgd. Voor herhaling vatbaar.

Erg lekker, mooi opgemaakt, op tijd geleverd!

Erg tevreden, de hapjes zagen er mooi uit, smaakten goed, waren van goede kwaliteit en het werd keurig geleverd.

Broodjes vers en prima, wraps erg lekker. Beleg van Turks brood simpel en had diverser gemogen.

Overheerlijk!

Erg goed verzorgd en bovenal lekkere hapjes

Exact op afgesproken tijdstip werden de hapjes in een koelbox bezorgd. De schaal met koude hapjes was leuk opgemaakt en de warme hapjes konden we door de meegeleverde warmhouder goed op temperatuur houden. Iedereen heeft gesmuld! Kortom het was top!

Super tevreden

Volgens afspraak alles op tijd bezorgd

Héérlijk eten met super service!

We waren wat laat met bestellen, maar er werd volop meegedacht over de nog mogelijke opties. Afstemming van levering en dieetwensen was super en het eten? Het regende complimentjes rond de buffettafel en daar omheen. Dat zegt genoeg denk ik ;-)!

Redelijk goed.

De kwaliteit was goed, de grootte van de hapjes viel wat tegen. Wij hadden de schaal van 54 euro.

uitstekend

precies zoals afgesproken. Lekkere hapjes. Goed verzorgd.

Fantastisch!

Heerlijke, vers gemaakte luxe amuses en hapjes; het geheel zag er ook nog eens heel mooi uit!. Geleverd in koelboxen waar je de serveerschalen zo in en uit kan schuiven; superhandig!

Super service 9+

Medewerkers denken mee, ik mocht een kaartje naar hun opsturen waarbij die tegelijkertijd werd bezorgd met de hapjes!

Kwaliteit v.d. hapjes met kerst viel tegen. Hadden er meer van verwacht.

Kwaliteit v.d. hapjes met kerst viel tegen. Hadden er meer van verwacht.

TOP

Uitstekend verzorgde hapjes

Perfecte service

De bestelling werd zelfs op 1e kerstdag bezorgd, en het was allemaal super lekker!!

Echt een hele mooie schaal

Ik ben heel erg tevreden. De levering keurig op tijd. De hapjes zagen er mooi uit op een goede schaal.

Heel vriendelijk en meedenkend. De voorbereiding was allemaal uitstekend. Helaas door coronamaatregelen kon de catering op het laatste moment niet doorgaan, dus de uitvoering kunnen wij helaas niet beoordelen. Maat ben ervan overtuigd dat dit ook uitstekend zou zijn.

Allemaal top geregeld! Uitstekende hapjes.

Uitstekende hapjes geleverd in een koelbox.

Telfordstraat 13

8013RL Zwolle

Over All round catering service hapjesgigant

All round catering service Hapjesgigant Hét catering bedrijf voor ieder feest, partij of gelegenheid! ACS Hapjesgigant uit Zwolle biedt voor elk type feest en gelegenheid de oplossing! Of het nu om een efficiënte zakelijke lunch gaat, heerlijke hapjes en drankjes op een receptie of een compleet verzorgt trouwfeest met een overheerlijk buffet. Ons cateringbedrijf ACS Hapjesgigant heeft jarenlange ervaring in keuken, catering, feesten, barbecues, en partijen, Kiest u voor ons? Dan kiest u gegarandeerd voor kwaliteit, smaak en een betrouwbare organisatie. Voor Zwolle en omstreken al 21 jaar lang een begrip. Alles uit eigen keuken Dat is ons motto Alle producten worden vers bereid in onze eigen keuken in Zwolle. Misschien klein als bedrijf maar groot in denken daarom staan wij altijd dicht bij onze opdrachtgevers zodat u altijd een kort lijntje heeft dat maakt ons bedrijf zo uniek! Smakelijke catering Zwolle voor elke begroting. Wilt u weten wat we voor u kunnen betekenen op basis van een strakke begroting? Wij bereiden voor elk budget een smakelijke catering traktatie. Hebt u speciale wensen? Wij leveren ook maatwerk catering op aanvraag, want bij ons is vrijwel alles mogelijk. Neemt u daarvoor gerust contact met ons op. Wij bezorgen uw gasten een ‘culinaire catering ervaring’ waar nog lang over nagepraat wordt!