Zeer tevreden goede lekkere betaalbare hapjes

Uitstekende kwaliteit en service!

Voor het eerst zaken gedaan en direct prima bevallen. Afspraken nagekomen, heerlijke hapjes gehad. Tevens omschrijving hoe de hapjes op te warmen. Kortom, aanrader!

Prima, zeer vriendelijk en klantgericht.

Zie bovenstaande. Daarnaast hapjes waren heerlijk en levering op tijd en geleverd in koelbox, prima.

Perfect!

We hadden nog snel een catering nodig, 24 uur later werden er heerlijke hapjes afgeleverd!

Uitstekend!

Prachtige en smaakvolle hapjes. Niet alleen mooi dus maar divers en met aandacht gemaakt.

Perfect!!!!

Wij hadden gekozen voor de soep en biologische salade buffet. Het eten zag er mooi uit en smaakte ook nog eens heerlijk. De porties waren ruim voldoende. De service van Martien en Marcel was top.

Helemaal goed, goede afspraken en flexibel, lekkere broodjes

Goed en snel in de communicatie. Kwaliteit van het eten is goed.

Pluspunten

Uitstekende service en heerlijke hapjes!

de aardappeltaart mag wat meer gekruid worden

Pluspunten

Heerlijke hapjes gesorteerd

Pluspunten

Hele goede ervaring met de Hapjesgigant: Ik bestelde een biologisch soep en saladebuffet voor 40 personen, het zag er niet alleen heerlijk uit, dat was het ook! Ook een zeer prettige communicatie, bijzonder vlot ook. Mijn gasten waren allemaal laaiend enthousiast en hebben heerlijk gesmikkeld. Zeker voor herhaling vatbaar!

Pluspunten

Goede service, prettige communicatie. We hadden warme en koude hapjes besteld. Heerlijk. De warme kaas / bladerdeeg hapjes waren zo op. Fijn geregeld met de 'koelbox 'en het warm houd systeem

Pluspunten

Goed bereikbaar, vriendelijk, meedenkend. Heerlijke hapjes.

Pluspunten

goed verzorgd heerlijk eten goede service, werd meegedacht over opties

Pluspunten

Was gewoon goed en precies op de afgesproken tijd bezorgd.

Pluspunten

Alleen maar positief. In goed overleg alle wensen besproken en zo ook prima afgeleverd aan huis. Het gemak van glazen-borden-bestek enz. alles ineen maar het plaatje compleet. Aanbevelenswaardig!

Pluspunten

Al het bestelde stipt op tijd bezorgd. Al de hapjes die wij besteld hadden waren heerlijk en vers. De mosterdsoep vonden wij buitengewoon lekker. Al met al een topper de hapjesgigant en is zeer aan te bevelen. Was voor ons al de tweede keer, en zal best nog wel eens gebeuren.

geen idee.

Pluspunten

Lekker buffet, leuke gerechten. Natuurlijke ingrediënten Prima prijs Goede afspraken Makkelijk overleg

Pluspunten

Hapjes zagen er goed uit; smaakten goed. Bezorging keurig en op tijd.

Pluspunten

Prima service, smaakvolle hapjes

nvt

Pluspunten

Lekkere hapjes, op de afgesproken tijd netjes bezorgd.

Pluspunten

Heerlijke verse hapjes, goede kwaliteit.

Voor middelgrotere groepen wat aan de prijzige kant voor wat je krijgt.

Pluspunten

Goede service, afspraken prima nagekomen en meer dan dat!

Telfordstraat 13

8013RL Zwolle

Over All round catering service hapjesgigant

All round catering service Hapjesgigant Hét catering bedrijf voor ieder feest, partij of gelegenheid! ACS Hapjesgigant uit Zwolle biedt voor elk type feest en gelegenheid de oplossing! Of het nu om een efficiënte zakelijke lunch gaat, heerlijke hapjes en drankjes op een receptie of een compleet verzorgt trouwfeest met een overheerlijk buffet. Ons cateringbedrijf ACS Hapjesgigant heeft jarenlange ervaring in keuken, catering, feesten, barbecues, en partijen, Kiest u voor ons? Dan kiest u gegarandeerd voor kwaliteit, smaak en een betrouwbare organisatie. Voor Zwolle en omstreken al 21 jaar lang een begrip. Alles uit eigen keuken Dat is ons motto Alle producten worden vers bereid in onze eigen keuken in Zwolle. Misschien klein als bedrijf maar groot in denken daarom staan wij altijd dicht bij onze opdrachtgevers zodat u altijd een kort lijntje heeft dat maakt ons bedrijf zo uniek! Smakelijke catering Zwolle voor elke begroting. Wilt u weten wat we voor u kunnen betekenen op basis van een strakke begroting? Wij bereiden voor elk budget een smakelijke catering traktatie. Hebt u speciale wensen? Wij leveren ook maatwerk catering op aanvraag, want bij ons is vrijwel alles mogelijk. Neemt u daarvoor gerust contact met ons op. Wij bezorgen uw gasten een ‘culinaire catering ervaring’ waar nog lang over nagepraat wordt!