Pluspunten

Lekker! Verse producten, klantvriendelijk en meedenkend bij dieetwensen. Aardige mensen ook!

De site vind ik nog steeds niet heel prettig werken.. Het ligt ongetwijfeld aan mij, maar toch!

Pluspunten

Ik werd (telefonisch) goed geholpen bij het maken van de keuze, de lunch was heerlijk en werd gebracht door een zeer vriendelijke medewerker.

Pluspunten

Webshop, bijzonder handig. Als consument weet je wal te wilt en zonder poespas wordt het bestelde op tijd geleverd. Super! Ook het ophalen van de spullen de dag erna: precies op de afgesproken tijd. Vriendelijke mensen, goede kwaliteit!

Geen

Pluspunten

Fijne samenwerking, eten echt heerlijk! Alles zeer positief ervaren. Aanrader!

Pluspunten

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Zeg wat je gaat doen met wat over is. Er was een zeer ruime aanvulling voorradig. Wanneer dit bv bij Joop van Ommen terecht zou komen zou dit in Zwolle denk ik een positief maatschappelijk imago op kunnen leveren: we gooien niets weg.

Pluspunten

Alles klopt!; de site, het contact, de producten en de afspraken.

Geen, ga vooral zo door

Pluspunten

vriendelijk, klantgericht, zeer ruime porties, komen afspraken na, smaakvolle gerechten, goede service.

Pluspunten

Op tijd geleverd. Mooi opgemaakt en smaak was erg goed. Verschillende hapjes voor ieder wat wils. Gasten waren tevreden. Top!

Iets meer vegetarische hapjes er bij zou het helemaal afmaken! Dus geen vis en vlees.

Pluspunten

Prima service. Ook op kort termijn (last minute) nog vanalles te organiseren, flexibel dus. Bestelde buffet was lekker.

Pluspunten

Heerlijke hapjes en het mediterraanse buffet was ook een groot succes. Precies op tijd bezorgd. Alles wordt uitstekend geïnstalleerd en de volgende dag weer opgehaald. Top. Echt een aanrader.

Pluspunten

Goede produkten, smaakvol klaargemaakt. Hoeveelheid stamppotten ruim voldoende. Netjes op tijd aangeleverd en opgehaald.

Bijprodukten mag iets meer zijn (augurken etc.)

Pluspunten

Prima product en zeer goede verzorgde levering aan huis. Klasse

Pluspunten

Ze denken mee, zijn altijd op tijd, zijn enthousiast en hun catering is lekker

Pluspunten

komt afspraken na

Volgende keer een papieren tafelkleed gebruiken bij het warme buffet. Staat netter

Pluspunten

De koude en warme hapjes waren erg lekker en zagen er heel goed uit.

Pluspunten

Heerlijk eten & prettigen mensen & betrouwbare service

Pluspunten

Aardige hulpvaardige mensen, die meedenken over het eten mbt het thema voor die gelegenheid.

Geen

Pluspunten

Zoals altijd, prima verzorgd

fijn bedrijf!! we hebben voor 7 jaar geleden de opening gehad van toen destijds het openen van de nieuw winkel. We waren toen erg tevreden en nu geven we weer een dikke tien.

Pluspunten

Heerlijk stamppot buffet, zeker voor herhaling vatbaar, super vriendelijke en goede service!

Ga zo door!

Pluspunten

Na bevestiging wordt er contact opgenomen met de klant. Daarbij waren de hapjes voortreffelijk. We hebben veel complimenten gekregen.

Geen

Pluspunten

Prima verzorgd, zowel in fase voorbereiding (overleg over mogelijkheden, offerte) als in uitvoering. Zeer smaakvol, ruim voldoende qua hoeveelheid, en in kwaliteit: top! Beveel dit zeker aan, ook voor party's thuis!

Pluspunten

- persoonlijke service - denkt mee met wensen klant - komst afspraken na, duidelijke offertes en rekening - echt heerlijk eten van meer dan prima kwaliteit (onze gasten waren heel tevreden lieten ze ons weten) - ruimte voor allergie en andere dieetwensen - uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding - niet alleen buffet was perfect, ook de door ons bestelde hapjes en amuses voor de avond waren bijzonder lekker

- werkelijk geen!

Pluspunten

Heerlijke borrelhapjes Mooi opgemaakt Goede service

Telfordstraat 13

8013RL Zwolle

Over All round catering service hapjesgigant

All round catering service Hapjesgigant Hét catering bedrijf voor ieder feest, partij of gelegenheid! ACS Hapjesgigant uit Zwolle biedt voor elk type feest en gelegenheid de oplossing! Of het nu om een efficiënte zakelijke lunch gaat, heerlijke hapjes en drankjes op een receptie of een compleet verzorgt trouwfeest met een overheerlijk buffet. Ons cateringbedrijf ACS Hapjesgigant heeft jarenlange ervaring in keuken, catering, feesten, barbecues, en partijen, Kiest u voor ons? Dan kiest u gegarandeerd voor kwaliteit, smaak en een betrouwbare organisatie. Voor Zwolle en omstreken al 21 jaar lang een begrip. Alles uit eigen keuken Dat is ons motto Alle producten worden vers bereid in onze eigen keuken in Zwolle. Misschien klein als bedrijf maar groot in denken daarom staan wij altijd dicht bij onze opdrachtgevers zodat u altijd een kort lijntje heeft dat maakt ons bedrijf zo uniek! Smakelijke catering Zwolle voor elke begroting. Wilt u weten wat we voor u kunnen betekenen op basis van een strakke begroting? Wij bereiden voor elk budget een smakelijke catering traktatie. Hebt u speciale wensen? Wij leveren ook maatwerk catering op aanvraag, want bij ons is vrijwel alles mogelijk. Neemt u daarvoor gerust contact met ons op. Wij bezorgen uw gasten een ‘culinaire catering ervaring’ waar nog lang over nagepraat wordt!