Pluspunten

Heel klantvriendelijk, heerlijk eten, zag er mooi verzorgd uit, efficiënt bij het bezorgen.

Pluspunten

Wederom alles top, zoals het hoort.

Geen

Pluspunten

Gewoon heel erg goed prima service, Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer klantvriendelijk !! altijd goed bereikbaar. En steunt KIKA kinderen kankervrij met sponsoring.

Geen

Pluspunten

- uitstekende service en kwaliteit - veel variatie - flexibel met wijzigingen - altijd op tijd - fijne samenwerking

ga zo door

Pluspunten

Goede communicatie en goede services

Geen!

Pluspunten

Wij hadden een luxe hapjes schotel,stokbrood met kruidenboter en tappanade en warme hapjes. En alles zag er erg verzorgt uit en ook wel erg belangrijk het smaakte ook erg lekker. Dus we zijn erg tevreden .

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel bezorgd en hapjes zien er verzorgd en afwisselend uit

Geen stokbrood als toast eronder, wordt slap en vochtig Geen boerenzakdoek als servet eronder qua sfeer op t blad

Pluspunten

Prima werkende site Prima bezorging Uitstekende hapjes. Kortom, zoals het hoort!

Geen

Pluspunten

Kwaliteit presentatie verhouding

Ga zo door

Pluspunten

Zeer klantgericht, creatief en flexibel. In staat om strategische thema's van opdrachtgever terug te brengen op de werkvloer. Iedereen van het bedrijf is pro actief, zeer toegankelijk en professioneel in denken en handelen.

Pluspunten

Zeer goed cateringbedrijf; houdt rekening met wensen van klanten zoals vegetariërs, moslims en mensen met een allergie.

Pluspunten

Erg goede service, niet duur en toch erg lekker. Zeker een aanrader!

Niks op aan te merken

Pluspunten

- actief meedenken m.b.t. mogelijkheden voor invulling van onze opening kantoor. - plezierige en correcte bediening! - mooie aankleding van kantoor en uitgifte buffet - smakelijke hapjes en drankjes

geen

Pluspunten

Goede kwaliteit, betrokken medewerkers, prima aflevering.

Iets meer diversiteit in de snack bij ons lunchpakket en soms bij het beleg op de broodjes.

Pluspunten

Mooie website, overzichtelijk met een handig bestelsysteem en een uitstekende opvolging. Vriendelijkheid van deze mensen is top!

Pluspunten

1. Heel lekker! 2. Super service! 3. Zeer betaalbaar!

Telfordstraat 13

8013RL Zwolle

Over All round catering service hapjesgigant

All round catering service Hapjesgigant Hét catering bedrijf voor ieder feest, partij of gelegenheid! ACS Hapjesgigant uit Zwolle biedt voor elk type feest en gelegenheid de oplossing! Of het nu om een efficiënte zakelijke lunch gaat, heerlijke hapjes en drankjes op een receptie of een compleet verzorgt trouwfeest met een overheerlijk buffet. Ons cateringbedrijf ACS Hapjesgigant heeft jarenlange ervaring in keuken, catering, feesten, barbecues, en partijen, Kiest u voor ons? Dan kiest u gegarandeerd voor kwaliteit, smaak en een betrouwbare organisatie. Voor Zwolle en omstreken al 21 jaar lang een begrip. Alles uit eigen keuken Dat is ons motto Alle producten worden vers bereid in onze eigen keuken in Zwolle. Misschien klein als bedrijf maar groot in denken daarom staan wij altijd dicht bij onze opdrachtgevers zodat u altijd een kort lijntje heeft dat maakt ons bedrijf zo uniek! Smakelijke catering Zwolle voor elke begroting. Wilt u weten wat we voor u kunnen betekenen op basis van een strakke begroting? Wij bereiden voor elk budget een smakelijke catering traktatie. Hebt u speciale wensen? Wij leveren ook maatwerk catering op aanvraag, want bij ons is vrijwel alles mogelijk. Neemt u daarvoor gerust contact met ons op. Wij bezorgen uw gasten een ‘culinaire catering ervaring’ waar nog lang over nagepraat wordt!