Fijne bus om in te rijden

De bestuurderscabine was helaas behoorlijk vuil.

Makkelijk en snel geregeld

Gebeld en uitgelegd waar ik het voor nodig had en 20 min later reed ik met de goede huurbus weg

Goed materiaal, vriendelijk personeel en snelle afhandeling met teruggave borg.

goede service voor een redelijke prijs....

snelle service

snelle service en gemakkelijke afhandeling

Zoals altijd perfect

Wederom perfect het beste verhuurbedrijf in de regio!!

Goed geregeld

Borg terugbetalen mag we wat sneller

Snelle service en prima voertuigen

Snelle service en prima voertuigen. Daarnaast flexible instelling van het personeel dat snel schakelt.

Bevredigend

Ik moest voor een kennis 2 elektrische fietsen ophalen en 12 Action dozen. Prima Renauld busje meegekregen. Kleine kanttekening ritje op zondag op en neer met omleiding A2 heeft 300,€ gekost. Voorts prima betrouwbaar en prof. bedrijf. Gr Michel

Erg tevreden

De bus was praktisch nieuw en voldeed perfect. Aangezien ik de sleutels eerder dan afgesproken wilde ophalen werd me aangeboden dat ik voor dit uurtje alleen de administratiekosten hoefde betalen ipv een dagdeel. Vriendelijk personeel, (eindelijk!) ruime parkeergelegenheid en makkelijk inleveren van sleutel. Borg is de dag erna verrekend en teruggestort Heel soepel allemaal

Goede en snelle service

Zeer snel auto kunnen reserveren. Ik was wat later met ophalen, tegen sluitingstijd, maar na overleg bleef iemand wachten op me. Super fijn! Auto kon snel mee en zag er spik en span uit. Volgende keer weer hier!

Auto nodig voor een middag. Gehaald betaald. Samen check gedaan en rijden. Goede service en nette auto's

Top bedrijf!

Alles goed geregeld. Ook flexibel en denkt met je mee.

Zoals je mag verwachten

Voor een klant een huur auto geregeld op afstand. goed geholpen. en zeker een aanrader voor een volgende keer.

Binnenlopen, contract opmaken, wegrijden en na gedane zaken voertuig retour.

Voor de verhuizing van mijn dochter hadden we een busje 's avonds en een gedeelte van de volgende dag nodig. Dus ingaande om 16:30uur tot de volgende dag zelfde tijd. Dit was geen probleem. Het contract werd opgemaakt en afgerekend (borg e.d.) waarna ik enkele uren later het busje heb opgehaald. Ik maakte dat ik wegkwam en 's anderdaags na de verhuizing het busje weer vol getankt en terug gebracht. Na aftrek van het bedrag voor de verreden kilometers stond het restant van de borg weer op mijn rekening. Alles perfect gegaan, geen centje pijn.

Meestal altijd een bestelauto beschikbaar,en meedenken met de klant is prima, dagdeel is zeer fijn om een ding op te halen.

Prima service, nette bussen!

Probleemloos

Helemaal prima

Reserveren via de site ging makkelijk. Snel bevestiging van reservering per mail. Uitleveren en inname van de bestelbus ging vlotjes. Terugbetalen van de borg ook. Klein verbeterpunt is duidelijker aangeven bij reserveren hoe hoog de borg is. Maar verder helemaal prima!

Snel, correct en vriendelijk

Het reserveren ging soepel, het ophalen en terugbrengen ging soepel en vriendelijk werd ik te woord gestaan. De afhandeling van de eindfactuur vond eveneens snel en correct plaats.

Conform afspraak

Prima service, goede wagen en terugbetaling restant borg na 2 dagen (incl een zondag).

Klasse service

Super service en altijd correcte afhandeling

Positief en klantvriendelijk

Ik ben op een klantvriendelijke wijze geholpen. Medewerker met humor en niet alleen maar een commerciële wijze van benaderen.

quick and efficient

the administration and explanation about the hiring process was clear and efficient. the staff was friendly and welcoming

Klantvriendelijk en meedenkend

Goede en snelle service

Voldoende keuzes in aanbod, snelle, duidelijke en goede uitleg. Snel geholpen en afgehandeld ( terugbetaling)

Aanrader

Alles verliep soepel, snel en waarborg nog de zelfde teruggestort.

Heerderweg 33

6224LA Maastricht

Over Adrem Autoverhuur Limburg

Wij maken dat je wegkomt!