vlot

vlotte en snelle levering

Super bedrijf!

Op zondagavond bestellen, al op maandag geleverd. Super snelle service

men favorite smart shop

Alles was goed en premium service

Eerste zending niet gekregen. 2 zending was goed. Bedankt

Snel efficiënt

Dag na bestelling alles ontvangen.

Alles super !

Schnelle und saubere Abwicklung, Weiterempfehlung !

Kwaliteit onder één dak met dienstverlening

Alle bestellingen zijn steeds correct, snel geleverd. Ik heb éénmaal een beschadigd product ontvangen ,daags nadien, zat het vervangproduct reeds in de brievenbus. Bedankt aan dit TOP team. Rik

Overzichtelijk en snelle, correcte levering

Het is altijd goed

Odin truffels zijn de beste en geven het mooiste gevoel. Ik ben altijd blij en nog dagen later denk ik vaak terug aan de ervaringen van die bewuste dag.

Zeer goeden en snelle levering

Altijd goede en snelle levering en nooit gezeur!

Ik koop al jaren zaadjes en rookbenodigheden bij Head Shop en nog nooit problemen gehad. Het huismerk is zeer goed, vaak beter dan duurdere bekende merken. De zaadjes komen altijd uit, heel fijn! Nooit meer ergens anders kopen.

Kwaliteit producten

GEESTVERUIMEND

Ik ben zeer tevreden en enthousiast over jullie webshop. De verpakking en verzending was ook aansluitend perfect. Wachttijd en hoe het verpakt was. En damp nu alweer 4 dagen tevreden aan mijn vaporizer. Ik bestel gauw weer en absoluut bij jullie. Wat jullie aan feedback krijgen van mij is dat het ontbreekt aan achteraf betalen optie via jullie persoonlijk. Bol.com doet dit beleid hanteren en vrijwel altijd garanderen wat resulteert in onnoemelijk meer en veel bestellingen door mij en iedereen in mijn omgeving. Kijk hiernaar dus als jullie willen groeien nogal enorm. Daarbij vind ik anno 2024 dat alhoewel het niet vereist is voor feedback direct een optie om bestand toe te voegen geniaal zou zijn en deze pagina ervoor af te maken volledig.. Graag stuur ik altijd met alles wat ik doe online foto of korte video mee. Ik mis het ECHT op deze pagina van feedback.. Kijk daarna DUTCH Head shop. Altijd vriendelijke groet , Jan Willem Halmans. Ps:ik bestel nog wederom voor 50 of 60 euro nog voor 2025 jaarwisseling plus een nieuwe airizer vaporizer van 99 euro volgend jaar Januari. Mocht dit niet lukken in Januari dan 100% zeker Mei met ons aller vakantiegeld. Dutch headshop FOR LIFE.

Correct

Correcte levering.

snel en betaalbaar

snel en betaalbaar

Perfecte service!

Soms gaan er dingen mis, dat kan nu eenmaal gebeuren. Zo ook bij mijn bestelling. Ik had 4 items besteld, en er werden er maar 3 geleverd. Kan gebeuren. Mailtje gestuurd, waar snel en vriendelijk op geantwoord werd, en het 4e item werd een dag later keurig afgeleverd. Zonder gezeur, zonder gedoe. Complimenten voor de klantenservice!!

Goeie service en goeie informatie

Geweldige winkel ga hier absoluut heen voor alles wat je nodig hebt!

Problemlose und schnelle Lieferung

Problemlose und schnelle Lieferung

top

Alles was goed op tijd, goed ingepakt en van perfecte kwaliteit.

great

quick delivery, products as expected, will definitely repeat

goed!

Één van de betere bedrijven!

Overzichtelijke website, kwalitatief gewoon goed, uitstekend verpakt en verzonden. Twee keer knipperen en ik had mijn bestelling in huis. Een aanrader!

Top bedrijf

Goeie spullen. Woensdag avond besteld, donderdag middag geleverd. Helemaal top.

Gewoon Goed Geregeld (GGG)

Mooi aangeleverd, en daarna prima service.

Snelle levering, goede prijzen en heldere track&trace-informatie.

De Trompet 1715

1967 DB Heemskerk

0251 20 62 68

Over Dutch Headshop

Dutch Headshop (Smart- Head- & SeedShop) - Jouw favoriet sinds 2006. - Ihr Favorit seit 2006. - Votre préféré depuis 2006. - Your favorite since 2006.