Filtre

Vooral door Lisanne in Nieuwerkerk wordt ik goed geholpen. Zij weet wat bij me past en geeft eerlijk advies. Ook als er iets nieuws in de winkel is zou ze het aan me laten zien en zegt bv Is dit iets voor je het is net binnen? Sommige jongere meisjes zijn onverschillig en direct en zeggen bv Dan koop je het toch niet.

Bezorging was mooi op tijd.

Ik ben zeer tevreden over The Stone.

Geen bericht.

Heb geen mail ontvangen dat het in de winkel klaar ligt. Moest er zelf achter aan. Ligt het al een week in de winkel. Beetje slordig dus

wel snelle levering, top slechte service

maar als je een tegoedbon krijgt online 10m euro en je wilt deze verzilveren , je doet de code die ze je opgeven , werkt deze niet.hoofdkantoor gebeld, ze snapte er niets van, dat het niet lukte , ze konden het in het bestand zien van 10 euro korting dat het klopte, maar oke ik moest eerst dus dan weer. bestellen en dan mail sturen enz enz met bewijs bestelling ja ja, en dan wordt er 10 euro teruggestort , echt ongelooflijk, geef gewoon een tegoedbon , die je. in de winkel, bij mij. op de hoek kan inwisselen, zeker kwartier aan tel gezeten , slechte service dit, g

Prima broek gekocht die was na 2 dagen uit de naad, snel en netjes opgelost

Prima webshop

Goed geprijsd en snelle verzending

snelle en goede service

Broek besteld en binnen een paar dagen bericht dat ik de broek op kon halen in de winkel bij ons in de buurt, netjes verpakt.

Tevreden klant,snelle levering en keurig verpakt.

De levering was snel en mooie kleding. Alleen jammer dat het los in de zak zit en niet verpakt is. Je heb het gevoel dat het niet nieuw is.

Super klantenservic

Mooie produkten, heldere communicatie van de klantenservice!!!

En fijn personeel. Altijd vriendelijk en behulpzaam

Slecht

Op 4 september heb ik bestelling bij jullie vandaag 14 september nog steeds niet klaar binnen.

Duidelijke website

Zocht een bepaald artikel. Goed te vinden. Opgehaald bij een Stone winkel zonder verzendkosten. Artikel was er op de afgesproken tijd!

Slechte kwaliteit en klantenservice.

Broek gekocht van 70 euro bij 1 van de vestigingen van the Stone. Na 3 weken was hij kapot, dus ik netjes met mijn bonnetje en broek terug naar de winkel - zeker voor deze prijs mag ik er vanuit gaan dat hij wel langer mee gaat dan een paar keer dragen (in de 3 weken dat ik hem in bezit had ongeveer 6 dagen totaal gedragen). 1 van de lussen was vreemd uitgescheurd (dus een gat van ongeveer 1 bij 1 cm). Dit was gebeurd onder normaal gebruik (normaal opheisen van de broek, niet aan de lus of hard, maar gewoon aan de bovenkant van de broek vasthoudend zoals je ook je broek aan zou trekken of omhoog zou trekken na gebruik van de wc). De winkel vond echter meteen al dat ik mijn broek extreem hard moet hebben aangetrokken aan de lus, en dat hij daarom kapot is. Dit is dan mijn eigen schuld en abnormaal gebruik en dus wilden ze niks doen. Ik moest maar bewijzen dat het niet daardoor kwam, en anders dikke pech. Ten eerste vind ik dat niet normaal met je klanten omgaan. Ik kom, binnen 3 weken terug, met een kapotte broek en uitleg, en ik word gewoon aan de kant gezet en aangekeken alsof ik ene broekenbeul ben. Overigens ligt bij wet ligt de bewijsplicht op zo een korte termijn niet bij mij, maar bij de winkel zelf. Ten tweede mag ik hopen dat een broek van 70 euro wel wat langer dan 3 weken normaal gebruik (of 6 dagen dragen) mee gaat. En zelfs al had ik aan de lus mijn broek opgehezen zou hij nog niet zo makkelijk moeten kapot gaan. De stof is extreem dun op die plek, iets wat je misschien bij een dunne stof broek van 5 euro mag verwachten, maar zeker niet van een spijkerbroek van 70 euro. The Stone zegt goede kwaliteit kleding te hebben, maar zowel de kwaliteit van de broeken als de klantenservice is dus extreem slecht. Ik adviseer ook iedereen ver weg bij deze winkel te blijven. Spijt dat ik nog een broek en 2 shirts van deze prutwinkel heb liggen. Dure les, zullen we maar zeggen. Ik kom hier nooit meer.

prima afgehandeld

een hele fijne winkel met heel vriendelijk en goed personeel klasse!!!!

Veel te weinig info.

Vaak geen info over de fitting. Strak, normaal of oversized. Neem bv. een maatje groter of kleiner. Elk merk heeft z'n eigen maatstelling! Kwaliteit van een artikel. Waar is een artikel van gemaakt.

Bestelling afwachten

Ik heb een lerenjack besteld en betaald in de winkel. Jack zou afgehaald moeten worden in de winkel. Ik ben 1x langsgeweest, maar de bestelling was niet afgeleverd. Vervolgens ligt mijn pakket bijna 1 week in de winkel. Niemand heeft mij gebeld om een bericht gestuurd. Geen goede service!

Goed geregeld

Goed geïnformeerd over de bestelling en makkelijk retourneren

Snel geleverd en fijn dat je achteraf kunt betalen

Ik ben goed geholpen

Fijne klantenservice

Door m’n eigen schuld ging er iets mis maar de mailwisseling met de Stone is helder en snel !

Netjes

Netjes geregeld allemaal...

Bestelling duurt erg lang

Mijn bestelling laat lang op zich wachten het is er nog steeds niet!

Word super goed geholpen door meedenkend personeel

Zie boven... Online bestellen gaat ook gemakkelijk, is duidelijk en kan met gemak opgehaald worden in de winkel

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ