Pakje niet ontvangen

Op 24 aug bestelling geplaatst en betaald. Vlgs DHL zending op 27 aug aangemeld. Tot op heden 3 sept nog niet ontvangen door DHL. Op 2 sept bericht naar klantenservice the stone gestuurd. Echter nog geen antw ontvangen.

Hele fijne winkel

Ik slaag er altijd, zeer prettig en vriendelijk personeel.

Ik heb gekozen om mijn pakketje naar een van de filialen te laten sturen. Persoonlijk vind ik het erg lang duren voor het daar ook daadwerkelijk is. Maar supper fijn dat je dan in de winkel kan passen en retour artikelen gelijk daar kan laten. Was ik heel blij mee.

Correcte en vriendelijke medewerkers

Kwaliteit

Heel mooi en kwaliteit en service is altijd goed bij de Stone

Helemaal tevreden

Bestellen gaat soepel . Het artikel was snel binnen. Ik kreeg een mail waar ik kon zien wanneer het artikel in de winkel aanwezig zou zijn Ik werdt ook nog gebeld door medewerkster van de winkel dat de bestelling binnen was. Dus ja erg tevreden

Snelle verzending en zeer goede kwaliteit

Ik heb hier een Pme hoodie gekocht en ben zeer tevreden over de kwaliteit en de snelle verzending. Ik zal hier vaker wat kopen.

Fijne winkel en online shop

Ik slaag hier altijd in de sale. Want dat is het in de winkel lekker overzichtelijk shoppen.de kleding liggen dan nl op soort en buiten de sale vind ik het een beetje onoverzichtelijk.

Alles klopt

Betrouwbaar en duidelijke communicatie

Zeer slecht

Zie e-mail klachten

Alles ging goed heel fijn en snel binnen dank je wel

Snelle levering top

Snelle levering. Bij het doen van en het ophalen in de winkel van de artikelen staat vriendelijkheid en service voorop.

Prima.

Zelf geen contact met website gezocht. Na aankoop van broek voor mijn man, was de maat toch niet goed maar de benodigde maat hebben ze niet in de winkel, alleen online, beetje vreemd hoor, maar oké vanuit de winkel op Presikhaaf zijn de stappen ondernomen en binnen de kortste keren kon ik de broek ophalen! Goede service en hulp gehad.

Makkelijk te bestellen!

De broeken waren heel makkelijk in de juiste maat te bestellen. Helaas moest een broek retour en dat gaat weer heel gemakkelijk in de winkel

Vriendelijk

Een snelle en vriendelijke afhandeling van pakket retourneren

Mijn pakketje was zoek, maar de klantenservice stelde direct een onderzoek in. Na een paar dagen werd mijn pakketje alsnog bezorgd.

Geen bericht bij afleveren bestelling in winkel.

Normaal geen problemen bij The Store. Mooie en goede kleding. Maar dit keer hadden ze mijn kleur niet in mijn maat. Door de winkel direct online laten bestellen. Netjes een e-mail ontvangen dat m’n bestelling behandeld ging worden en ik nog een e-mail zou krijgen als hij naar de winkel opgestuurd zou worden. Deze dus niet gekregen. Na een week maar eens met de winkel gebeld. Bleek de bestelling de dag erna al bezorgd te zijn. Jammer dit. Winkel per ongeluk ook nog de verkeerde kleur besteld. En dat zag ik pas thuis.

Geslaagd maar,..

Ik ben blij en het werd erg snel verzonden das echt mega goed! Maar ik heb er wel zelf voor moeten betalen,... Omdat de winkel de maat niet meer had,. Dit vind ik echt jammer en dan weer een slechte service, de maat hadden we in een andere kleur gepast om er zeker van te zijn dat dit de goede was. En al is het 2 euro,. En snap ik dat verzenden niet gratis is voor jullie,. Ik was in de winkel en die kon mij niet het juiste maat bieden. Dus beste is keuze of gratis maar niet mogen retouren mits kapot geleverd, of naar winkel gratis sturen en weer ophalen, of gratis naar ophaal punt, maar iets meer keuzevrijheid zou klantvriendelijk zijn.

Bestelling prima afgehandeld.

Bestelling op tijd en goed.

De goede maat jeans was in de winkel niet op voorraad dus deze is via de webshop besteld. Goede pasvorm en snel binnen!

Fijn geholpen

Goede zaak Fijn geholpen