Snel verzonden, zoals het hoort

Was goed geregeld. Alleen was The Stones erg laat pm ons te laten weten dat het product al in de winkel lag.

Goede winkel en fijn geholpen

Slechts

Nooit meer naar daa etsen koppen.

Alles gaat soepel en snel!

Snelle bestelling en enkele dgn later kan je het in de winkel ophalen. De mail geeft duidelijk aan welke dag het arriveert in de winkel. Top.

Makkelijk bestellen

De bestelling liep vlekkeloos en wat niet goed was is makkelijk om retour te sturen

Ik bestel regelmatig bij the Stone en het bevalt mij goed. Veel keuze en gemakkelijk te retourneren

Prima voor elkaar

Artikelen netjes op tijd geleverd.

En perfecte maat.

Supersnelle verwerking van retour. Echt fijn.

Grote keuze in producten. Alles netjes verpakt. Snelle levering. Ik stuurde een aantal producten terug op woensdag, kreeg de dag daarna een bericht dat het was ontvangen en op vrijdag stond mijn geld terug op mijn rekening. Echt supersnelle verwerking van retour.

Heel prima!

Mooie artikelen en goede service! Heel tevreden. Vlug in huis...

Goede prijs

Altijd leuk om kleding inde uitverkoop te scoren

Prima geregeld

Fijne online webshop, goede service! Ophalen in winkel mogelijk, fijne optie.

Alles ging goed, van bestellen tot bezorgen

Snel geleverd in de winkel, geen verzendkosten, je kan het ter plekke passen en eventueel gelijk retourneren.

Goede kwaliteit

Mijn armband was makkelijk te bestellen en is met goede kwaliteit afgeleverd.

Eenvoudig te bestellen

Het is heel makkelijk om via de site te bestellen en gratis af te halen in het filiaal naar keuze.

Uitgebreide keuze - interessante solden - snelle afhandeling

Slecht

Moet ik lange wachten op..Ik weet het niet hoe er uit ziet maar de bestelling was niet goed uitgevoerd en ik moet lang wachten tot ik zelf ging vragen of het wel goed ging!

Prima, hier ga ik vaker wat kopen

Tevreden over het geleverde en over de ondersteuning per WhatsApp die ik even nodig heb.

Niet wat ik had verwacht helaas.

Ik had een enkelbandje besteld. Maar toen ik het binnen kreeg leek het wel een ketting. Ik dacht misschien dubbel om mijn enkel heen maar het past helemaal niet. Gelukkig was hij niet duur dus ik ga het verder ook niet terug sturen. Maar vind het wel jammer.

Goede service , vriendelijk.

Twee maten besteld heel snel ontvangen 1 maat retour gezonden geen verzendkosten en geld heel snel terug overgemaakt Heel erg tevreden

Netjes, correct

Netjes correct en rdelijk vlot

Een top firma om te schoppen!

Kwaliteit, fijne webshop, betrouwbaar en snel leveren!

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ