Was helemaal geweldig

Compliment fijn geholpen

Fijne winkel en webshop

Makkelijk surfen op de website. En gratis verzending naar de winkel. Fijn personeel in de winkel ook.

Snel en duidelijk!

Bestelling makkelijk uit te voeren. Bestelling bij de winkel ophalen, ideaal! Hoef je niet thuis te blijven en kan je het ophalen wanneer het jou uitkomt. Snel verzonden met duidelijke mail over tijd, bezorging en ophalen in de winkel!

Fijne winkel met goed assortiment en goede service

Mijn favoriete winkel. Shop vaak online maar ook in de winkel. Beide top!

Altijd top!

Ik winkel graag bij stone, de website is duidelijk en de mensen in de winkel staan altijd klaar om te helpen :)

Hele goede ervaring

Supersnelle levering, prima produkt, dik tevreden

Bestelling was goed.

Bestelling was snel en ben in de winkel ook goed geholpen. Vriendelijk personeel.

Slecht

Bestelling niet ontvangen

Prima service, snelle levering

Prima service, snelle levering

Zending ramp

Jullie transporteur DHL, geweldig bedrijf NOT, heeft pakketje niet afgeleverd vanwege vage reden dat ons adres niet bestond. Het is jammer dat jullie dat dan niet kunnen corrigeren en alsnog de broek hadden kunnen sturen. Jammer. Nu moet ik weer actie doen om de broek alsnog wil hebben. Geen garantie dat het san wel goed gaat. Met dank aan DHL. De afhandeling van terug storten van geld is wel goed en snel gegaan.

Van begin online bestellen tot aan het ophalen in de winkel echt supergegaan. Ook het retourneren in de winkel was prima

Levering binnen 2 dg Super

Prettig

Vlotte afhandeling bij een retourzending

De producten zijn goed. Niets op deze winkel aan te merken

Ik had zelf een fout gemaakt ivm een waardecheque. Een mailtje gestuurd en dat is heel goed opgelost. Ik kon deze toch nog gebruiken. Dat heb ik gewaardeerd! Echt top!

Ik had iets besteld wat niet helemaal naar zin was: het retourneren ging super makkelijk en erg snel werd alles verwerkt. Fijne service, ik bestel er zeker weer!

Zowel artikel als levertijd voldoen aan verwachting!

Winterjas online voor mijn dochter besteld. Winterjas was precies zoals vermeld op de website, en ook werden we keurig op de hoogte gehouden van de levertijd.

Het was er later dan verwacht maar te woord gestaan door hele vriendelijke medewerkers van de winkel

Geweldig goed geholpen

Bij het passen van een pme broek was de lengte te lang en op voorraad was deze niet. De verkoopster kwam gelijk helpen en er kon een broek besteld worden met de juiste lengte. Dit is gedaan en bij het ophalen werden we weer heel vriendelijk geholpen.

Heerlijke winkel

Wat shoppen bij Stone zo plezierig maakt is met name het personeel op de Lange Voort

Heel tevreden over service en produkt

alles naar wens

Snelle bestelling , snel thuis, alles naar wens , een dikke 8 verdiend

Goed product, snelle bezorging

De jurk was precies zoals beschreven. De maat klopte en de bezorging was uitstekend.

De medewerkster deed naar mijn idee meer dan veel moeite om n oranje blouse nog te vinden bij andere filialen !

Eerste bestelling kwam niet aan, wel betaald

Eerste bestelling heb ik nooit ontvangen, wel betaald. Tweede bestelling ging wel goed.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ