Heel veel geduld!!!!!!!

Pakket retour gestuurd naar the stone. Totaal geen bericht of het is aangekomen is .2 weken geleden.

Slecht

Retour zonder reden en oplossing

Fijne winkel met leuke kleding en aardig personeel

goede service.

Ik heb in Arnhem een truitje gekocht voor iemand die in een verzorgingshuis zit. Paste niet kon het in Breda omruilen. Die hadden het niet op voorraad. Ze hebben het voor mij besteld. Na 1 dag kon het opgehaald worden. Prima service.

Prima ervaring

De bestelling kwam vlot en was precies volgens de beschrijving.

Netjes

Goed bedrijf alles keurig bezorgd en een leuke prijs

Grote winkel, mooie kleding bestelling fijn in de winkel ophalen

Zeer tevreden!

Leuke meiden, goede service!

Duur veel te lang dat je spullen in huis zijn

Duur veel te lang dat je spullen in huis zijn. Ik bestel op dinsdag waren maandag pas binnen en dat voor twee T-shirts kwaliteit van t-shirts zijn wel erg goed. doe wat aan je bezorg snelheid.

Vriendelijk en goede service

Erg vriendelijk personeel en leuke deals

Ruime keuze en makkelijk bestellen!

Lekker rustig online shoppen, makkelijk bestellen en ophalen in je favoriete filiaal naar keuze.

Snel verzonden, zoals het hoort

Was goed geregeld. Alleen was The Stones erg laat pm ons te laten weten dat het product al in de winkel lag.

Goede winkel en fijn geholpen

Slechts

Nooit meer naar daa etsen koppen.

Alles gaat soepel en snel!

Snelle bestelling en enkele dgn later kan je het in de winkel ophalen. De mail geeft duidelijk aan welke dag het arriveert in de winkel. Top.

Makkelijk bestellen

De bestelling liep vlekkeloos en wat niet goed was is makkelijk om retour te sturen

Ik bestel regelmatig bij the Stone en het bevalt mij goed. Veel keuze en gemakkelijk te retourneren

Prima voor elkaar

Artikelen netjes op tijd geleverd.

En perfecte maat.

Supersnelle verwerking van retour. Echt fijn.

Grote keuze in producten. Alles netjes verpakt. Snelle levering. Ik stuurde een aantal producten terug op woensdag, kreeg de dag daarna een bericht dat het was ontvangen en op vrijdag stond mijn geld terug op mijn rekening. Echt supersnelle verwerking van retour.

Heel prima!

Mooie artikelen en goede service! Heel tevreden. Vlug in huis...

Goede prijs

Altijd leuk om kleding inde uitverkoop te scoren

Prima geregeld

Fijne online webshop, goede service! Ophalen in winkel mogelijk, fijne optie.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ