Helder, duidelijk en zoals het hoort

Info is prima

Leuke items in de sale.

Er zijn genoeg leuke items in de sale, wel even de tijd nemen om alle pagina's door te bladeren, of eerst even filteren. Het bestellen en afhalen met aftherpay verloopt prima. Zo ook het retourneren..

Voldoende

Versturen mag sneller. Niet 2 dagen na online bestelling. Maar voor de rest netjes geleverd

Geweldig @

Vlotte aflevering.

Vriendelijk, snel en accuraat

Het gewenste overhemd was qua maat niet meer op voorraad in de sale, maar door het adequate handelen van de uiterst vriendelijke verkoopster door in het systeem te kijken of deze elders op voorraad was kon ik de juiste maat enkele dagen al ophalen in filiaal Ridderkerk. Helemaal top!

Altijd vriendelijk

Altijd goed geholpen

Super !

Snelle levering, netjes verpakt ! Goed product !

zowel online als winkel alles goed geregelda

Super snelle, correcte levering

Afspraak is afspraak

Super service!

Mijn pakketje was er snel

Dame was bereid om de bestelling voor mij te regelen jurk was snel binnen netjes verpakt in de winkel

Fijne winkel en vriendelijk personeel

Topwinkel, leuke ervaring om daar te winkelen

Fijne winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Veel keuze in dameskleding prima sortering.

Arttikel niet geleverd.

Artikel naar bestaand adres laten sturen. Leverancier beweert dat adres niet klopt, heeft niet geleverd en artikel teruggestuurd.

Goede service en snel levering

Niet klantvriendelijk

Bij het retour sturen van mijn online bestelde kleding in The Stone Breda werd ik niet klantvriendelijk geholpen. Ik kreeg geen ruimte om mijn eerlijke verhaal te doen. Ik werd zeer in twijfel gebracht en werd niet eens aangekeken. Hier kom ik nooit meer terug.

Altijd goed geholpen

Ik bestel graag in de winkel online en ervaar het als heel fijn geholpen

Prima te doen zo

Prima.

Veel keuze, prettige medewerkers. Als iets toch niet goed is geld terug geen probleem.

Fijne winkel, veel keus en behulpzaam personeel

Sinds kort geopend en al direct geslaagd met diverse aankopen, inclusief een bestelling. Behulpzaam bij het passen en zoeken naar alternatieven.

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit kleding, alleen bij het retourneren in de winkel doet men nogal bitchy.

Goed en vriendelijk geholpen

Zeer vriendelijk en kundig geholpen, advies wat wel en niet kon.

Leuke merken !

Leuke merken ! Snelle online levering Fijne website Fijne winkels ( 3 filialen in mijn regio ) Alleen jammer dat er in de paskamers geen spiegels hangen , anders had ik zeker 5 sterren gegeven

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ