Prima geregeld

Goede ervaring

Niet zo goed

DHL bezorgt alleen op een ander adres, verkeerde straat en nr . Dit gebeurt wel vaker met dhl

Fijne winkel met vriendelijke personeel.

Vriendelijk personeel, alleen zou ik mail krijgen als bestelling binnen was. Dat is niet gebeurd, ik moest er zelf achteraan. Jammer!

Slecht prijsverschil was 40 euro duurder als opde site

Heb gebeld en werd door klantenservice ge zegt dat hij niet leverbaar was terwijl ik de jas in maat m binnen had en dat ze niets aan prijsverschil kon doen dus retour gestuurd de jas

Prima opgelost met een jas waar een rits stuk van was.

Vorig seizoen al een jas aangeschaft en de rits ging tot twee keer toe stuk, kreeg toen een tegoedbon. Heb deze nu ingeleverd voor een nieuwe jas, hoop dat deze het wel goed blijft doen.

Slechte verpakking

Ik had 2 winterjassen van Harper and Yve besteld. Deze werden in een kapotte doos geleverd, kan natuurlijk altijd gebeuren met bezorgen. Maar erg jammer dat deze 2 dure jassen onbeschermd in de doos zaten, zonder plastic oid waardoor 1 jas uit de doos stak en geheel onder de vlekken zat. Jas zelf is mooi, maar kleurbeschrijving klopt ook niet helemaal, hier staat zwart maar kleur van de jas gaat toch meer naar antraciet.

The Stone op Emiclaer is geweldig

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede uitleg.

Goed en snelle levering

Mijn jas was vlug en netjes afgeleverd zat alleen een klein gaatje in de binnenzak. Dus daar moeten ze wel op letten zelf gemaakt.

Snel verzonden goed verpakt

Product als verwacht, snel verzonden. Helaas met DHL. En dat is vaak drama, zo ook deze keer.

Altijd op tijd bij de stone

Duidelijk wanneer pakje klaar ligt

Ik ben zeer prettig en vriendelijk geholpen.

Er waren problemen met mijn on-line bestelling. Bin de helpdesk werd ik vriendelijk geholpen. Zij heeft de vestiging gebeld en mij teruggebeld. Bij de vestiging in Naaldwijk bleek de eerdere bestelling niet goed te zijn gegaan en hebben ze me daarmee vriendelijk en vakkundig mee geholpen. Ik ben dik tevreden!

uitstekend

vest snel en keurig geruild uit n andere vesting van Stone.

Altijd een leuke collectie en voor ieder wat wils!

Altijd een leuke collectie voor elke prijsclasse. gezellig behulpzaam en vriendelijk personeel.

geleverd zoals afgesproken

Mijn bestelde artikelen zijn keurig verpakt binnen het afgesproken tijdsbestek geleverd

Fijne winkel met leuke kleding

Eerste keer dat ik hier besteld heb Mijn artikel werd snel verzonden en was netjes ingepakt. Door de goede omschrijving had ik de juiste maat. Dat was fijn

Super site en winkel

Snelle levering. Ook de afhandeling van de retouren in de winkel door de medewerkster. Geweldig. Geld stond ook direct op de rekening. Alleen maar lof. Bedankt

Zeer netjes geholpen

Niks binnen

Hallo ik heb helemaal niks binnengekregen

niet als verwacht

30 september broek besteld en betaald en dan week wachten. Kreeg donderdag 3 oktober mail dat e.e.a.na 15:00 uur klaar ligt. Bewust gewacht met afhalen tot zaterdag 5 oktober. Apart naar vestiging Amersfoort gereden en daar aangekomen ligt het niet klaar om een of andere reden!! Dan wordt u maandag gebeld of het klaar ligt,nou ik heb zelf maar gebeld om 15:45 uur of het binnen was. Dus allemaal beetje vaag vindt ik,want zaterdag stond er maar 1 persoon denk ik in de winkel.

Jas is super mooi en lekker warm. Snelle levering, top!

Zeer tevreden over de bestellingen

Over de bestellingen niets dan lof. Ik laat ze bezorgen in de winkel en haal ze daar op. Mocht er iets retour gaan, wordt het geld altijd snel teruggestort op de rekening. Het enige minpunt was de laatste keer het besteden van de waardebon. Nu wordt het bedrag afgehaald van 1 willekeurig kledingstuk. Dat is niet handig, want precies dat kledingstuk ging retour, terwijl de rest van de bestelling gehouden werd.. Misschien kunnen jullie dit nog aanpassen. Dan wordt de waardering een 10 ;)

Bestelling ophalen in winkel zonder verzendkosten

The Stone is gewoon een hele fijne winkel. Verschillende prijsklasse en groot aanbod

Leuke kleding, diverse merken nog betaalbaar.

Ook als je advies wil wordt je prettig geholpen. Heel jammer dat het filiaal in Winkelcentrum Kronenburg weg is!

Soepele bestelling

Mijn bestelde artikel werd snel geleverd. En met duidelijke communicatie over de levering.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ