klantvriendelijk en behulpzaam

een pakketje opgehaald. vest voor mijn man gekocht, die vond de kleur niet oke andere kleur niet op voorraad, deze door medewerker besteld en was binnen 2werkdagen al binnen. grote pluim.

Erg tevreden

Service is zeer goed.

Mooie collectie en vriendelijk personeel

Mooie collectie en vriendelijk personeel

Gastvrij

Fijne collega's. Goede service, ruime keus

geslaagde collectie jacks en vriendelijk en vakkundig geholpen door verkoopster.

Nvt

Goede kwaliteit en snelle levering.

Ruime keuze

Ruim in keuze -vlot te bestellen. Attente info inzake aflevering

Goeie service

Di besteld en do al in huis Jas is in het echt nog mooier dan als op plaatje

Leuk geholpen

Ik ben erg leuk geholpen en daardoor leuk geslaagd

Altijd fijn shoppen

Mooie kleding tegen betaalbare prijs. Altijd fijn shoppen bij The Stone, ook in de winkel! Snelle en juiste levering.

Bestelling is nog onderweg

Ik kan mijn ervaring niet delen, daar mijn bestelling al bijna 3 weken onderweg is en ik mijn kleding in de winkel nog niet op heb kunnen halen. Ik koop regelmatig wat in de winkel, maar bestellen doe ik niet meer

Betrouwbaar snelle levering product als omschreven

Artikel zoals omschreven en snel geleverd

Mooie kleding,vlotte bezorging ,ik ben altijd blij met de Stone

Helemaal goed

Alles liep perfect. Van koop tot levering en afhalen in de winkel.

Leuke collectie, vriendelijk personeel

Helaas was er bij men laatste aan bezoek allemaal personeel uit andere filialen. Deze dames dede prima hun best maar konden niet altijd alles vinden. 1 blouse was er niet in mijn maat, voorstel om het online te bestellen. Prima zou je zeggen. Helaas kreeg ik daarover niet mijn 20% korting. Vind ik toch erg slordig. Verder een dikke pluim voor jullie

Super!!

Prachtige artikel en snelle verzending. Lage zendkosten

Geen communicatie en mijn bestelling nooit gehad

Werd gewoon geannuleerd zonder enige vorm van communicatie

Mijn ervaring was super goed! Webwinkel makkelijk en overzichtelijk.Bestellen verliep makkelijk.Werd op de hoogte gehouden via de mail.Leuke jas gescoord in de sale.En het werd snel geleverd.

Broeken besteld, super snel geleverd!

Vriendelijk personeel, heel behulpzaam! Leuke merken…..

goede service

via internet besteld met hulp van de medewerkster in de winkel

Vol lof

Online besteld en in de winkels, Gehoord,aandacht,hulp

Wordt netjes afgeleverd

Bij de winkel eerst gepast, te groot dus kleiner besteld. Krijg een e- mail als het in de winkel is. Goed geregeld

Snel

Niet tevreden

Niet tevreden na afloop van een klacht. Door, volgens uw medewerkster, een fout op jullie website, loop ik een korting van 20% op mijn colbertje mis.

19 Lagosweg

Delft 2622 CZ